Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Vine al Museu de Ca n'Oliver per Sant Martí!
Festa de Tardor de Sant Martí 2025
XVIII Jornades Gastronòmiques del Bolet
Mostra Documental '80 anys amb Isidre Grau'
Exposició Concurs fotogràfic 50è Aplec de la Sardana
Tardor Solidària 2025
Exposició 'Valldaura. 1150-2025. Una història de monjos, reis, nobles, industrials i investigadors'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
El Viver d’Empreses-Espai Coworking disposa d’un total de deu oficines, sis despatxos i quatre espais coworking així com suport tècnic i administratiu que podran ser utilitzats per les empreses i/o persones freelance que compleixin els requisits i siguin seleccionades
L’accés al Viver d’Empreses-Espai Coworking de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès pot ser sol·licitat fins a l’1 d’abril per empreses i persones freelance que no superin els dos anys d’antiguitat i que tinguin el seu domicili a la ciutat. La sol·licitud junt amb la documentació annexa que es demana a les bases de la convocatòria, s’han de registrar a l’Oficina d’Atenció Ciutadana.
El Viver d’Empreses-Espai Coworking té com a objectiu contribuir a la supervivència de les noves empreses, oferint una sèrie de serveis a preus assequibles com: despatxos amb mobiliari, connexió wifi, sala de reunions, suport administratiu, espai coworking per a professionals i assistència tècnica i suport en la consolidació de l’empresa (aquesta última, de forma gratuïta).
Per a més informació i suport en la tramitació cal adreçar-se a l’àrea de creació i consolidació d’empreses del Servei Municipal de Treball i Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès, al telèfon 935 947 050 o al correu electrònic consolidacioiempresa@cerdanyola.cat amb còpia a canserra@cerdanyola.cat
Tornar al llistat de noticies