Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Festa de Tardor de Sant Martí 2025
XVIII Jornades Gastronòmiques del Bolet
Mostra Documental '80 anys amb Isidre Grau'
Exposició Concurs fotogràfic 50è Aplec de la Sardana
Tardor Solidària 2025
Exposició 'Valldaura. 1150-2025. Una història de monjos, reis, nobles, industrials i investigadors'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
L’Ajuntament ha firmat el contracte de lloguer del local que es convertirà en la quarta escola bressol municipal de la ciutat
Cerdanyola disposarà d’una nova escola bressol municipal. L’Ajuntament ha firmat el contracte de lloguer del futur local que ocuparà l’escola bressol, situat al carrer Ample (amb entrada i sortida per carrer Ample i passatge Maria Lluïsa). Aquest local va ser una llar d’infants fins al curs 2021-22, però igualment necessita obres per adequar-lo a la normativa vigent del Departament d’Educació de la Generalitat.
La futura escola bressol tindrà 448,40 m² dels quals 125,80 m² corresponen a pati i tindrà capacitat per a 61 infants.
L’adquisició del local respon al compromís del govern local per obrir la quarta escola bressol municipal ampliant així el nombre de places de 0-3 i donant resposta a l’augment de la demanda en aquesta franja d’edat.
Tornar al llistat de noticies