Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Parc Familiar de Roser de Maig 2025
Portes obertes Museu i Poblat Ibèric de Ca n'Oliver - Roser de Maig 2025
Taller infantil de fotografia Festa Major Roser de Maig 2025
Escenari KM0 a la Festa Major del Roser de Maig
Punt Lila a la Festa del Roser de Maig 2025
Festa Major del Roser de Maig 2025
IX Concurs Fotogràfic del Roser de Maig 2025
Portes obertes al Museu d'Art de Cerdanyola - Roser de Maig 2025
Exposició Tallers Plàstica Infantil de l'Ateneu
Exposició 'Explosió de colors'
ACTUALITAT
La Ciutat
El periodista Rafel Nadal tornarà a visitar el Cafè amb lletres. Ho farà el dijous 21 d’abril i per presentar la seva darrera novel·la La maledicció dels Palmisano. Serà a les 19:30h a la Biblioteca Central de Cerdanyola.
La maledicció dels Palmisano (Grup 62) serà la novel·la al voltant de la qual girarà la propera sessió del Cafè amb lletres. L’autor de Quan érem feliços (2012) i Quan en dèiem Xampany (2013), no canvia de registre però si d’escenari i en aquesta ocasió trasllada l’acció al sud d’Itàlia entre la primera i segona Guerra Mundial. La novel·la gira al voltant de diverses històries d’amor i les hores dramàtiques que van seguir al bombardeig de Bari, la nit del 2 de desembre de 1943. El destí dels Palmisano i els Convertini queda unit per sempre quan Donata i Francesca, dues joves vídues de guerra, es conjuren contra la maledicció que persegueix els homes del clan dels Palmisano.
Rafel Nadal, com en llibres anteriors, articula La maledicció dels Palmisano fent capítols curts, amb títols descriptius i agrupats en cinc parts. Aquest estil fa fàcil la lectura i la comprensió dels personatges i de la història.
El cafè amb lletres amb Rafel Nadal tindrà lloc el dijous 21 d’abril, a les 19:30h, a la Sala Enric Granados de la Biblioteca Central de Cerdanyola (pl. D’Enric Granados s/n). Durant l’acte, la Llibreria L’Aranya vendrà exemplars del llibre La maledicció dels Palmisano.
Tornar al llistat de noticies