Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Nadales al pati de l'Escola Municipal de Música Aulos
2a Exposició de pessebres de Cerdanyola
Exposició 'Creativitat'
2a Ruta de pessebres a Cerdanyola
Una Nit d'Il·lusió per a Tothom 2026
Higiene solidària campanya 'Una Nit d'Il·lusió per a tothom'
Trenet de Nadal
Exposició fotogràfica 'Albert Pueyo, 50 tecles i un objectiu'
Tardor Solidària 2025
Activitats i tallers Gent Gran Activa
ACTUALITAT
La Ciutat
El procés participatiu per a definir els futurs usos de l’edifici de Ca n’Altimria(antiga Biblioteca) segueix el seu curs. A finals de juny es van dur a terme dos tallers oberts a la ciutadania i que van comptar amb la participació d’unes 120 persones representatives de diferents àmbits.
El primer taller va tenir com a objectiu aprofundir i prioritzar les propostes de possibles usos de l’equipament sorgides en la fase prèvia del procés participatiu. El segon dia de taller, les persones assistents van treballar des de la perspectiva del model de gestió, concretant com haurà de ser aquesta en el dia a dia del futur equipament i d’acord a les propostes sorgides.
Prenent forma A poc a poc el treball va esbossant quin ha de ser el paper de Ca n’Altimira a la Cerdanyola actual i del futur. La gestió de l’espai es pensa amb un format mixt, ciutadania – entitats i ajuntament, facilitant un ús de qualitat en base a unes normes d’ús participades, amb una coordinació d’entitats i persones interessades en vincular-se a Ca n’Altimira per tal de programar usos i continguts de curt i llarg recorregut.
Tornar al llistat de noticies