Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Parc Familiar de Roser de Maig 2025
Portes obertes Museu i Poblat Ibèric de Ca n'Oliver - Roser de Maig 2025
Taller infantil de fotografia Festa Major Roser de Maig 2025
Escenari KM0 a la Festa Major del Roser de Maig
Punt Lila a la Festa del Roser de Maig 2025
Festa Major del Roser de Maig 2025
IX Concurs Fotogràfic del Roser de Maig 2025
Portes obertes al Museu d'Art de Cerdanyola - Roser de Maig 2025
Exposició Tallers Plàstica Infantil de l'Ateneu
Exposició 'Explosió de colors'
ACTUALITAT
La Ciutat
La regidora d’Ocupació, Empresa i Promoció Econòmica, Carme Arché, es reuneix amb una delegació de la Cambra de Comerç de Sabadell i comarca
Les delegacions d'ambdues institucions, reunides dijous a Can Serraperera, van valorar les possibilitats de col·laboració en temes relacionats amb la formació i l'ocupació de joves del municipi. En concret es van comentar alguns dels programes i projectes que la Cambra de Comerç de Sabadell i comarca ofereix actualment, tot veient la viabilitat de dur a terme algun d'ells al municipi.
La regidora Carme Arché valora positivament la reunió i espera que la tasca iniciada dijous fructifiqui en noves propostes per a les persones joves de la ciutat.
L’Ajuntament, a través del Servei Municipal d’Ocupació, Empresa i Promoció Econòmica, organitza programes per formar a les persones aturades o a la recerca d’una millor ocupació. Aquesta tasca es fa habitualment amb altres institucions i agents econòmics del país, com és el cas de la Cambra de Comerç de Sabadell i comarca.
Tornar al llistat de noticies