Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Dia Internacional de les Dones 2026
Setmana del Bacallà 2026
XV Cicle de Música de Cambra
Exposició 'Dona i Justícia: de l’estat liberal al franquisme en documents del Vallès Occidental'
Grup de suport a la lactància i la maternitat a l'AV. Les Fontetes
Exposició 'Art Tèxtil' de Les Tapisseres
ACTUALITAT
La Ciutat
Les persones que vulguin fer aportacions i/o suggeriments ho poden fer fins al 6 de març als correus electrònics corresponents habilitats per a tal fi
Els passats dies 7, 9 i 16 de febrer van tenir lloc les presentacions públiques dels avantprojectes de reurbanització del carrer de la Clota (entre carrer Sol i carrer París) i dels barris Montflorit i Turonet, que van tenir lloc als respectius centres cívics. Les sessions informatives van anar a càrrec de l'alcalde, Carlos Cordón, la regidora de Planificació Urbanística, Activitats i Obres Públiques, l'Eulàlia Mimó, i els arquitectes encarregats del projecte.
En els següents enllaços es poden consultar les propostes presentades:
Tots els veïns i les veïnes poden fer les seves aportacions des d'avui fins al dia 6 de març a les corresponents adreces habilitades:
Tornar al llistat de noticies