AGENDA
Concurs dels cartells de la Festa Major del Roser de Maig 2023
Curs Creació de Pòdcast
Casalet 2023 al Espai Infantil
Exposició "Resistents i deportades"
Exposició: Estiueig de proximitat
Instal·lació d'Eugènia Balcells. Selfportrait
"Lecturas Robadas" de Danny Romero Mas
Exposició "Motxiles. I tu,...què hi portes?"
Dia Internacional de les Dones 2023
Iniciació a DJ
ACTUALITAT
La Ciutat
La literatura serà la protagonista d’un programa d’activitats que es durà a terme del 21 de març al 23 d'abril
En el marc del Dia mundial de la poesia s’estrenarà el primer cal·ligrama literari de la ciutat, que com el seu significat indica, visualitzarà "escriptura bella" de la mà d’un artista muralista. Aquesta acció obrirà un mes de propostes literàries que permetran crear experiències i viure la literatura a través de diferents formats i en diferents espais de la ciutat.
L’1 d’abril, Tales Truck
El dissabte 1 d’abril serà el dia de les Tales Truck, les caravanes que ens porten propostes farcides d’animació a la lectura per a tota la família. Vindran la Lola Van amb dj i contes, la Casa blava, amb històries d’un pallasso , l’Arts Truck, on es podrà expressar el petit artista que totes i tots portem a dins, la Rodacontes amb tota la colla de titelles i música, entre d’altres i que podran seguir amb el passaport de la lectura. Tot això es farà a la plaça de l’Abat Oliba.
23 d’abril, Sant Jordi
L’altra cita festiva serà diumenge 23 d’abril, Diada de Sant Jordi, que se celebrarà el dia del llibre envoltats de les parades de llibres i roses habituals, tallers per als més petits, i on la veu de cadascun de nosaltres serà la protagonista d’“Avui llegiré…”. L’escenari de davant de l’ajuntament obrirà micro per donar veu a les recomanacions lectores i lectures en veu alta per part d’autores i autors de la ciutat, convidats, entitats i qualsevol ciutadà/na que vulgui participar-hi. Al llarg de la Diada també descobrirem dos dels autors que es commemoren aquest any: Josep Vallverdú i el Rector de Vallfogona. Ho farem amb lectures i espectacles de Laberta del Poblet i Albert Estengre. I acabarem el dia amb el concert de “Rumbesia” on amb base rumba escoltarem com sona de be la poesia de reconeguts poetes catalans.
Tastets d’un ampli programa dedicat a la literatura
Les Tales Trucks i el Sant Jordi són només algunes de les activitats destacades del Més que lletres. Al llarg dels mesos de març i abril hi haurà presentacions de llibres d’autors/es locals, com és el cas del Raül Cordoba i Raúl Romero, la Carme Cabús, l’Isidre Grau, el Cafè amb lletres especial del 23 de març que acull una conversa-recital amb la cerdanyolenca Sònia Moya i la Mireia Calafell o la sessió del 20 d’abril amb el Martí Gironell – premi Prudenci Bertrana 2022. També es faran clubs de lectura, hores del conte i moltes més propostes que certifiquen que Cerdanyola del Vallès és una ciutat lectora.
Agenda dels actes previstos
Després de setmana santa:
Tornar al llistat de noticies