Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Cursos ‘Artíva’t - Ensona’t’ per a joves
4t Concurs Fotogràfic Passada dels Tres Tombs Cerdanyola 2026
Sala d'Estudi Nocturn
Pessebre de l'Escola d'Arts Plàstiques de l'Ateneu
Convocatòria dels Premis Literaris 2026
2a Exposició de pessebres de Cerdanyola
Exposició 'Creativitat'
Activitats i tallers Gent Gran Activa
ACTUALITAT
La Ciutat
La UAB i l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès celebraran l’acte de lliurament dels Premis Literaris de les edicions 2020 i 2021, conjuntament.
L’any passat, degut a les mesures de contenció derivades de la COVID-19, no es va poder celebrar l’acte de lliurament de Premis Literaris i fer l'entrega dels diplomes als guanyadors del 2020. Tampoc es van poder presentar públicament els llibres guanyadors publicats en l’acte previst al novembre.
L’acte serà a porta tancada, amb assistència per invitació expressa, i es podrà seguir en directe, a través del canal de YouTube de la UAB. També hi haurà l'actuació del grup Poetic Trio.
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats