AGENDA
FIT Festival Internacional de Teatre infantil i juvenil 2023
Exposició 6a Biennal Internacional A Photoreporter 2023
Exposició 'Colors d'Estiu'
Instal·lació 'Mortaja' de Carmen Espinosa
ACTUALITAT
La Ciutat
L'AFOCER i l'Ajuntament de Cerdanyola presenten per segon any consecutiu el Concurs Fotogràfic a Instagram amb motiu del Dia Internacional per l'Alliberament LGTBIQ+ 2023, que es commemora el 28 de juny.
Amb l'objectiu de mostrar realitats, drets, lluites, resistències, discriminacions, desigualtats i violències que viuen les persones del col·lectiu LGTBIQ+, tant de forma individual o col·lectiva, l'AFOCER i l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès proposen a la ciutadania a participar a través de fotografies tot fent visible aquestes realitats i reivindicacions.
Cada participant podrà fer un màxim de 10 fotografies de mida i format lliures. Les fotografies se'n pujaran a Instagram individualment i abans de les 24h del dia 08/07/2023. És imprescindible que el perfil de la persona participant sigui públic (com a mínim, des del dia que es puja la foto fins a l'endemà del veredicte). Les fotografies s'hauran d'etiquetar amb el "hashtag" #28Jcerdanyola2023, i caldrà fer esment o títol de @afocer i @ajuntament_cerdanyola. Premi és un cap de setmana per a 2 persones (valorat en 100€). El veredicte s'emetrà el 13 de juliol, es farà a través de la xarxa Instagram i/o de la pàgina web d'AFOCER, l'acte del lliurament del premi es farà dimecres 19 de juliol a les 18h a la Sala de Plens de l'Ajuntament de Cerdanyola.
Organitza: AFOCER amb el suport de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats