Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Cinema 'Los domingos'
Curs gratuït de danses folk catalanes per a joves
Micro Obert especial Dia de les Dones
Dia Internacional de les Dones 2026
Setmana del Bacallà 2026
Mercats sostenibles. Adéu als plàstics d'un sol ús
XV Cicle de Música de Cambra
Exposició 'Dona i Justícia: de l’estat liberal al franquisme en documents del Vallès Occidental'
Grup de suport a la lactància i la maternitat a l'AV. Les Fontetes
Exposició 'Art Tèxtil' de Les Tapisseres
ACTUALITAT
La Ciutat
El proper 26 de gener a les 11.00 h, l’autora Carmen Espinosa farà una visita comentada oberta al públic de la seva exposició Itineràncies, ubicada a la Sala Elisa Arimany de la Biblioteca Central de Cerdanyola.
L’exposició que ha arribat a Cerdanyola de la mà de l’Associació d’Amics del Museu es podrà veure fins al 29 de gener de 2023.
En aquesta mostra, Carmen Espinosa, autora colombiana i resident al poble veí de Ripollet, parla del dol migratori, del desarrelament, i de tot allò que implica el viatge migratori, com ara el fet de guardar objectes per recordar allò que deixem i que ens fa sentir a prop dels éssers estimats que romanen a la distància.
Més informació a: La sala Elisa Arimany acull l'exposició 'Itineràncies' | Cerdanyola del Vallès
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats