AGENDA
Exposició 6a Biennal Internacional A Photoreporter 2023
Exposició 'Colors d'Estiu'
Instal·lació 'Mortaja' de Carmen Espinosa
ACTUALITAT
La Ciutat
Places exhaurides. Hi ha una llista d'espera per les persones interessades
El CRAC i el Museu d’Història proposen conjuntament una visita guiada al conjunt arqueològic de l’antic mercat del Born i a l’exposició permanent del Centre Cultural, que es troba dins del mateix recinte.
El recorregut permetrà descobrir com era l’antic barri de la Ribera de Barcelona al segle XVIII i què hi va passar a partir de la derrota de l’11 de setembre de 1714.
L’activitat és gratuïta i està programada per a majors de 10 anys. Per participar, cal inscriure’s prèviament trucant al Museu al telèfon 935 804 500 o pel correu electrònic museucanoliver@cerdanyola.cat entre el 4 i el 16 de setembre. Les places són limitades.
El desplaçament fins al Born, Centre de Cultura i Memòria (Barcelona), es farà per mitjans propis i hi haurà dos punts de trobada:
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats