Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Cursos ‘Artíva’t - Ensona’t’ per a joves
4t Concurs Fotogràfic Passada dels Tres Tombs Cerdanyola 2026
Sala d'Estudi Nocturn
Pessebre de l'Escola d'Arts Plàstiques de l'Ateneu
Convocatòria dels Premis Literaris 2026
2a Exposició de pessebres de Cerdanyola
Exposició 'Creativitat'
Activitats i tallers Gent Gran Activa
ACTUALITAT
Guia
El Musical és un centre privat de Grau Professional de música, autoritzat pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
Situat a Bellaterra, El Musical és un centre dedicat a l’educació, a la recerca i a la producció musical.
Els ensenyaments que s’hi imparteixen són reglats. S’hi accedeix a partir d’una prova d’accés i donen pas a una titulació oficial.
Especialitats i àrees impartides:
Instruments de l'Orquestra : clarinet, contrabaix, flauta travessera, trompeta, trombó, saxòfon, percussió, violí, viola, violoncel.
Instruments polifònics : guitarra, piano
Instruments de la música moderna i el jazz : baix elèctric, guitarra elèctrica.
* Tots els instruments que ho desitgin poden orientar el seu perfil cap a la música moderna i el jazz.