Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Patis oberts temporada d'estiu
Festa Major del barri del Turó de Sant Pau 2025
Campanya 'Cerdanyola té orgull' amb els comerços de la ciutat - Dia Internacional per l'Alliberament LGTBI 2025
Mostra documental LGTBI - Dia Internacional per a l'Alliberament LGTBI 2025
Dia Internacional per a l'Alliberament LGTBI 2025
Refugis climàtics a Cerdanyola
Exposició 'Lliçons per al present: Rotspanier, treballadors forçats espanyols durant la II Guerra Mundial'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
Converses LGTBI a través del cinema
ACTUALITAT
La Ciutat
Aquesta tarda, a les 19h i a l'Ateneu, s'inaugura la mostra formada per treballs fets amb diverses tècniques. Romandrà oberta fins al 21 de juny en els horaris del centre cultural.
La mostra consta d'una selecció els treballs realitzats pels alumnes adults de l'Escola d'Arts Plàstiques, en les matèries i tècniques utilitzades en les especialitats de Pintura, Escultura, Ceràmica, Gravat, Dibuix del Natural, Joieria, Tapís, Fussing de Vidre i Tècniques decoratives.
El tema de l'any ha estat “La Finestra“, amb tot el conjunt d'associacions de conceptes que pugui suggerir: “Finestra, obertura en el mur, dins, fora: mirada espai extern, mirada espai intern. Reflex del que no veiem. Finestra com a mitjà d'expressió d'emocions i sentiments: Serenitat, tristesa, silenci, angoixa, solitud, contemplació, bellesa, intimitat“ L'Escola d'Arts Plàstiques ha comptat aquest curs amb un total de 177 alumnes en l'àmbit d'adults i amb 67 alumnes en l'àmbit d'infants.
Tornar al llistat de noticies