Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Parc Familiar de Roser de Maig 2025
Portes obertes Museu i Poblat Ibèric de Ca n'Oliver - Roser de Maig 2025
Taller infantil de fotografia Festa Major Roser de Maig 2025
Escenari KM0 a la Festa Major del Roser de Maig
Punt Lila a la Festa del Roser de Maig 2025
Festa Major del Roser de Maig 2025
IX Concurs Fotogràfic del Roser de Maig 2025
Portes obertes al Museu d'Art de Cerdanyola - Roser de Maig 2025
Exposició Tallers Plàstica Infantil de l'Ateneu
Exposició 'Explosió de colors'
ACTUALITAT
La Ciutat
Demà, dissabte 16 de juliol, es duran a terme les obres per habilitar el carril bici que connectarà la plaça de l’Abat Oliba amb el passeig del Pont
Per dur a terme l’habilitació del nou carril bici s’eliminarà un dels carrils de circulació de vehicles del carrer Francesc Layret convertint-lo en un vial de bicis i patinets. La separació d’ambdós carrils i la delimitació del carril bici serà mitjançant una doble franja contínua amb fitons cada 280 centímetres.
El carril bici projectat al carrer Francesc Layret tindrà gairebé 300 metres i permetrà donar continuïtat pedalable a l’eix dels carrers Sant Ramon i Sant Martí fins al passeig del Pont.
Els treballs es realitzaran demà 16 de juliol i la previsió es que estiguin enllestits el mateix dia. Durant les obres, el carrer Francesc Layret haurà d’estar tallat al trànsit.
Tornar al llistat de noticies