Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Patis oberts temporada d'estiu
Festa Major del barri del Turó de Sant Pau 2025
Campanya 'Cerdanyola té orgull' amb els comerços de la ciutat - Dia Internacional per l'Alliberament LGTBI 2025
Mostra documental LGTBI - Dia Internacional per a l'Alliberament LGTBI 2025
Dia Internacional per a l'Alliberament LGTBI 2025
Refugis climàtics a Cerdanyola
Exposició 'Lliçons per al present: Rotspanier, treballadors forçats espanyols durant la II Guerra Mundial'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
Converses LGTBI a través del cinema
ACTUALITAT
La Ciutat
L'alcaldessa de Berga ha estat detinguda aquest matí com a conseqüència d'una denúncia per haver-se negat a treure l'estelada de l'ajuntament de Berga durant les últimes campanyes electorals.
Una representació del govern local, encapçalada per l'alcalde, Carles Escolà, i la 1ª tinent d'alcalde, Helena Solà, ha penjat aquest migdia una estelada a la balconada de l'Ajuntament. Ha estat la manera de manifestar la solidaritat del l'executiu local amb l'alcaldessa de Berga, Montserrat Venturós, que ha estat detinguda aquest matí i portada als jutjats perquè prestés declaració per negar-se a treure l'estelada de l'Ajuntament de Berga durant les últimes campanyes electorals.
Escolà i Solà, que han estat acompanyats per Elvi Vila, Contxi Haro, Elizabeth Pasamonte i Daniel Mallén, manifesten el seu "rebuig total contra la judicialització de la política que practica l'executiu central, perseguint les idees amb accions judicials", i afegeixen el seu "suport total" a l'alcaldessa de Berga, Montserrat Venturós.
Tornar al llistat de noticies