Pobresa Energètica i Bo Social
Des del Servei d'Habitatge ajudem a la tramitació del Bo Social a persones amb vulnerabilitat acreditada.
A més, el Programa de Pobresa Energètica dóna suport a aquelles persones vulnerables que tenen factures de subministres pendents de pagament.
Des del Servei d'Habitatge facilitem la tramitació del Bo Social per al subministres de llum i aigua per a persones que compleixin requisits de vulnerabilitat i comptin amb una tarifa regulada de llum.
Per fer-ho és necessari descarregar la sol·licitud i aportar la documentació requerida. Aquesta informació caldrà presentar-la per registre a l'Ajuntament presencialment a la OAC o mitjançant instància electrònica.
Llistat de documentació que cal presentar
Declaració Responsable Ingressos (si escau)
Declaració responsable d'acreditació de l'estat civil (si escau)
La sol·licitud del Bo Social també es pot realitzar còmodament des de casa. Tota la informació es pot trobar a les diferents companyies subministradores.
IMPORTANT: Cada companyia comercialitzadora té el seu propi formulari per sol·licitar el Bo Social:
El Bo Social de l'aigua es pot sol·licitar mitjançant els següent enllaços:
Tarifa social del cànon de l'aigua per a persones perceptores de pensions mínimes contributives
Tarifa social del cànon de l’aigua per a col·lectius d'especial protecció
Tarifa social del cànon de l’aigua per a famílies amb tots els membres en situació d'atur
Tarifa social del cànon de l’aigua per vulnerabilitat o risc d'exclusió residencial
El Programa de Pobresa Energètica subvenciona el pagament puntual de factures pendents a persones amb vulnerabilitat acreditada que compleixin els requisits establerts a la convocatòria.
Per poder sol·licitar aquesta subvenció, es necessari presentar presencialment a la OAC o mitjançant instància electrònica la següent documentació:
Declaració Responsable Ingressos (si escau)
Declaració responsable d'acreditació de l'estat civil (si escau)