Tens un pis buit? T'ajudem a llogar-lo

La Borsa de Lloguer de l'Ajuntament de Cerdanyola gestiona el teu pis de lloguer amb garanties i seguretat. T'acompanyem durant tot el procés per a que puguis llogar el teu pis amb tranquil·litat.
A més, oferim:
- Bonificació de fins al 80% de l'IBI anual de l'habitatge arrendat.
- Subvenció anual destinada al pagament de reparacions, de substitucions d'elements i equips de l'habitatge, butlletins d'instal·lacions, rebuts d'assegurances per deutes de lloguer.
- Cobertura d'impagament mitjançant l'AVALLOGUER (fins a 6 mensualitats).
- Assegurança multirisc gratuïta amb Caser Assegurances.
- Assegurança jurídica gratuïta amb ARAG.
- Redacció, formalització i seguiment dels contractes de manera gratuïta.
Quins requisits demanem?
- Ser propietari/a d'un habitatge buit a Cerdanyola del Vallès sense proposta de llogaters.
- L'habitatge ha de trobar-se en bon estat en el moment en que s'adhereix a la Borsa de Lloguer.
- Tenir la cèdula d'habitabilitat i el certificat d'eficiència energètica en vigor.
- Estar al corrent de pagament dels rebuts de l'IBI, Taxa d'Escombreries i els subministraments de l'habitatge a arrendar.
- Establir una preu pactat basat en l'Índex de Referència establert pel Ministerio de Vivienda y Agenda Urbana. Pots consultar l'índex del teu habitatge AQUÍ.
Si vols més informació, contacta amb nosaltres al 93 580 88 88, al correu electrònic info.habitatge@cerdanyola.cat o directament a la nostra oficina situada al carrer Fontetes 3 de 9h a 14h de dilluns a divendres.
CONVOCATÒRIA TANCADA
BENEFICIÀRIES
Persones físiques o jurídiques propietàries d'habitatges lliures o desocupats que facin obres d'arranjaments i posada a punt de l'habitatge incloses les despeses per la tramitació de certificats d'eficiència energètica o cèdules d'habitabilitat, amb la condició que posin l'habitatge en lloguer en el marc de la Xarxa de Mediació pel Lloguer Social.
DOCUMENTACIÓ QUE CAL PRESENTAR
Sol·licitud degudament formalitzada.
Dades bancàries complimentades amb codi IBAN i segell i signatura de l'entitat bancària on es vol rebre la subvenció (full inclòs a la sol.licitud).
IMPORTANT: NO cal omplir aquest apartat en cas que s'hagi demanat la subvenció anteriorment i no s'hagi de comunicar un canvi de compte bancari. L'ingrés es farà al número de compte comunicat a la convocatòria anterior.
A més:
1. DNI/NIE/NIF o document equivalent de la persona sol·licitant.
2. Rebuts i factures de:
- Reparacions.
- Substitucions d'elements i equips de l'habitatge.
- Rebuts d'intervencions o millora a l'habitatge.
- Contractes i rebuts de manteniment de la llar o els equips de l'habitatge.
- Butlletins d'instal·lacions.
- Despeses de tramitació de la cèdula d'habitabilitat i/o del certificat d'eficiència energètica.
- Rebuts d'Assegurances per deutes de lloguer.
Les factures i rebuts hauran de tenir una data d'emissió dins dels 12 mesos anteriors a la data de la sol·licitud de la subvenció i han de tenir segell i signatura de l'empresa i segell de 'pagat o cobrat'.
El pagament de les despeses ha d'estar fet per transferència bancària, per domiciliació al compte corrent o per targeta de crèdit.
3. Rebut de la transferència bancària o per targeta de crèdit conforme s'ha realitzat el pagament.
4. Fotografies dels elements reformats o substituïts de l'interior de l'habitatge (cuina, bany, carpinteria exterior, xarxes de subministraments generals).
5. Fotografies dels elements adaptats de l'habitatge o de les zones comuns de l'edifici per persones amb discapacitat.
A més, en cas d'habitatges buits:
6. Document d'adscripció al programa de mediació de lloguer social.
7. Nota simple acreditativa de la propietat de l'habitatge pel qual es demana la subvenció.
8. Documentació acreditativa de l'apoderament vigent en el cas que el propietari actuï mitjançant representant o es tracti d'una persona jurídica.
Quantia subvencionable no pot ser superior al 100% de les despeses justificables:
- Fins a un màxim de 2.000€ per aquells habitatges que tinguin un contracte d'arrendament vigent o el subscriguin abans de la presentació de la sol·licitud en el marc del programa de mediació de lloguer social.
- Fins a un màxim de 2.500€ per aquells habitatges lliures o desocupats que hagin signat el document d'adscripció al programa de mediació de lloguer social.
ON ES PRESENTEN LES SOL.LICITUDS
- Presencialment: Oficina Local d'Habitatge de Cerdanyola del Vallès. C. Fontetes 3, de 9h a 14h de dilluns a divendres.
- Telemàticament: Mitjançant Instància Genèrica Telemàtica a on s'haurà d'adjuntar la sol.licitud degudament complimentada i signada i la documentació requerida indicant a la instància que presenta la sol.licitud per la Subvenció pel Foment al Lloguer 2024 >> https://tramits.cerdanyola.cat/Ciutadania/DetallTramit.aspx?IdDepartament=18&IdTramit=237&IdDepartament=18