Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
2a Ruta de pessebres a Cerdanyola
Una Nit d'Il·lusió per a Tothom 2026
Higiene solidària campanya 'Una Nit d'Il·lusió per a tothom'
Trenet de Nadal
Exposició fotogràfica 'Albert Pueyo, 50 tecles i un objectiu'
Exposició 'Pintant sobre tambors'
Tardor Solidària 2025
Activitats i tallers Gent Gran Activa
Exposició 'Valldaura. 1150-2025. Una història de monjos, reis, nobles, industrials i investigadors'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
L'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès ha presentat un primer esbós de proposta i l'Entitat Municipal Descentralitzada de Bellaterra s'ha compromès a estudiar-la.
L'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i l'Entitat Municipal Descentralitzada s'han reunit avui per començar a treballar en una proposta de pacificació del trànsit a Bellaterra. En aquesta primera trobada, la regidora de relacions institucionals amb l'EMD Bellaterra, Laura Benseny, ha presentat un primer esbós, realitzat per tècnics municipals, amb la proposta inicial de mesures destinades a pacificar el trànsit a l'EMD. Aquestes són:
La proposta de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès és un document obert per a treballar conjuntament per part de les dues institucions atès que comparteixen competències en l'àmbit de l'ordenació vial. Ramon Andreu, president de l'EMD Bellaterra, s'ha compromès a estudiar la proposta i seguir treballant de forma conjunta en la pacificació del trànsit.
Tornar al llistat de noticies