Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Tallers Aula de Cuina del Mercat de Les Fontetes
Programa 50è aniversari del GAT (Grup Artístic Teatral)
Mes de la Salut Mental a Cerdanyola
Sala de lectura i estudi a l'Ateneu
Tardor Solidària 2026
Tardor literària 'Cerdanyola Lorca 1898-1936'
Programació tardor-hivern Teatre Ateneu
Exposició 'Llibres Lliures' de Marutxi Beaumont
ACTUALITAT
La Ciutat
L'exposició Intimitats. La roba interior del segle XIX al XXI acaba la seva estada al Museu de Ca n'Oliver el diumenge 5 de març. Un dia abans, el dissabte 4 de març, tindrà lloc la darrera visita guiada, a les 18:30h.
Expliquem intimitats serà la darrera visita guiada que es farà a l'exposició Intimitats. La roba interior del segle XIX al XXI. L'Activitat serà també la darrera de la programació de la mostra, que es podrà visitar fins el 5 de març al Museu de Ca n'Oliver.
Envoltats per maniquís i peces de roba singulars, les persones participants a la visita guiada descobriran com ha anat canviant la roba interior, especialment la femenina, i com aquests canvis tenen a veure amb les transformacions que ha viscut la societat al llarg d'aquests segles.
L'activitat està prevista per al dissabte 4 de març es 18:30h, és gratuïta i no cal inscripció per a participar-hi.
Tornar al llistat de noticies