Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Parc de Nadal
2a Exposició de pessebres de Cerdanyola
Exposició 'Creativitat'
2a Ruta de pessebres a Cerdanyola
Una Nit d'Il·lusió per a Tothom 2026
Higiene solidària campanya 'Una Nit d'Il·lusió per a tothom'
Trenet de Nadal
Exposició fotogràfica 'Albert Pueyo, 50 tecles i un objectiu'
Tardor Solidària 2025
Activitats i tallers Gent Gran Activa
ACTUALITAT
La Ciutat
El taller està adreçat als joves amb la finalitat d'oferir coneixements i eines en l'àmbit laboral i es portarà a terme dimecres 14 de desembre, a les 18h, i al Casal de Joves Altimira.
En el marc del Projecte d'acompanyament +17 del programa de Joventut de l'Ajuntament de Cerdanyola, el Casal de Joves oferirà un taller per donar a conèixer als joves eines i recursos per trobar feina a través de les xarxes socials
El taller anirà a càrrec de l'Associació AVALOT i es portarà a terme el dimecres 14 de desembre, a les 18h, i al Casal de Joves Altimira.
Per participar caldrà omplir un formulari que no implica estar inscrit/a automàticament al taller ja que es confirmarà la plaça el dilluns 12 de desembre per telèfon (Whatsapp). Formulari web
Els temes que es tractaran seran:
Per a més informació:
Casal de Joves Altimira Pg. del Pont, 45 Telèfon 935805869 (Ext. 3545)
Tornar al llistat de noticies