Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Vine al Museu de Ca n'Oliver per Sant Martí!
Festa de Tardor de Sant Martí 2025
XVIII Jornades Gastronòmiques del Bolet
Mostra Documental '80 anys amb Isidre Grau'
Exposició Concurs fotogràfic 50è Aplec de la Sardana
Tardor Solidària 2025
Exposició 'Valldaura. 1150-2025. Una història de monjos, reis, nobles, industrials i investigadors'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
El SAI de Cerdanyola del Vallès ofereix acompanyament i atenció de proximitat a les persones LGTBIQ+ (Lesbianes, Gais, Trans*, Bisexuals, Intersexuals, Queers i més) que pateixin o estiguin en risc de patir qualsevol forma de discriminació i/o violència LGTBIQ+fòbica.
El servei també dona resposta a consultes per qüestions vinculades a les diversitats sexuals i de gènere (identitat de gènere, expressió de gènere, orientació sexual, etc.), del col·lectiu LGTBIQ+ i familiars, professionals i/o amistats que hi tinguin vincle.
En concret s'ofereixen els següents serveis:
El SAI forma part de la Xarxa SAI de Catalunya impulsada pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies que, al costat del mon local, desenvolupa serveis de proximitat que garanteixin i defensin els drets de les persones LGTBIQ arreu del territori.
Tots els serveis són gratuïts, cal demanar cita prèvia: Carrer de les Belles Arts, 19 935 921 647lgtbiq@cerdanyola.cat L'horari d'atenció serà de dilluns a divendres de 10 a 13h
Díptic informatiu del SAI
Tornar al llistat de noticies