Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
El Laboratori de la Fada Alba
Parc de Nadal
2a Exposició de pessebres de Cerdanyola
Exposició 'Creativitat'
2a Ruta de pessebres a Cerdanyola
Una Nit d'Il·lusió per a Tothom 2026
Higiene solidària campanya 'Una Nit d'Il·lusió per a tothom'
Trenet de Nadal
Activitats i tallers Gent Gran Activa
ACTUALITAT
La Ciutat
A partir del dilluns 22 es procedirà a asfaltar el segon tram del carrer Diagonal, el primer tram de l’avinguda Adam i Eva i un tram del carrer Santa Anna
El Pla d’Asfaltat de la ciutat continua avançant. La propera setmana els treballs se centraran en el carrer Diagonal i Santa Anna i avinguda Adam i Eva.
Els dies esmentats, els carrers afectats pels treballs patiran restriccions de circulació i estacionament.
El Pla d'Asfaltat de la ciutat s'ha planificat en el marc de la campanya 'Millorem els carrers. Millorem Cerdanyola '. La primera fase del pla, d'entre tots els carrers que presenten deficiències s'ha fet una primera selecció de 13 d'aquestes i s'han projectat les actuacions a executar mitjançant una licitació: carrers Llevant, Sant Jeroni, Compoamor, Pintor Togores, Diagonal, Santa Anna, Can Pallarès, Felip II, Puigmal, avingudes Europa, Roma i Adam i Eva i l’accés al camí de Can Sardà.
Fins ara ja s’ha actuat al carrer Pintor Togores, avinguda Roma, avinguda Europa i carrer Llevant
Tornar al llistat de noticies