Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Cerdanyola Menuda 2025
Nits d'Estiu Jove 2025
L'Estiu és gran 2025
Patis oberts temporada d'estiu
Jocs d'aigua del Parc Cordelles
Refugis climàtics a Cerdanyola
Exposició 'Lliçons per al present: Rotspanier, treballadors forçats espanyols durant la II Guerra Mundial'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
És el tercer treball de la carrera en solitari de l’ex-Antònia Font, el primer després de la dissolució de la banda.
Compositor, lletrista i guitarrista d’Antònia Font, el també escriptor Joan Miquel Oliver presentarà el seu nou treball Pegasus el proper dissabte, 7 de novembre, a les 21:30h i al Teatre de l’Ateneu.
Pegasus és el tercer treball en solitari de la carrera en solitari de Joan Miquel Oliver, el primer desprès de la dissolució de la llegendària banda mallorquina. El nou treball és el resultat d’un procés de producció veritablement herculi: acabada la seva segona novel·la, Setembre, octubre, novembre (L’a ltra, 2014), el creador illenc va gravar al seu estudi i en la més estricta intimitat tots i cadascú dels instruments, tot demanant l’ajut d’en Quimi Portet per enregistrar las veus i realitzar les mescles.
Mesos de feina en paral·lel a la gira del Col.lectiu Eternity, el projecte que comparteix amb Sisa i el ja esmentat Portet, que cristal·litzen en el millor disc de la seva carrera, un pas de gegant respecte a Surfistes en càmera lenta (2005) i Bombón Mallorquín (2009), i minut zero del futur d’un artista que no deixa de créixer en el terreny interpretatiu.
Les entrades del concert de Joan Miquel Oliver ja són a la venda. A taquilla tindran un preu de 18 euros. Anticipades, 15 euros. Preu reduït, 12 euros.
Les entrades les podeu comprar per Internet.
Tornar al llistat de noticies