Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Exposició 'Lliçons per al present: Rotspanier, treballadors forçats espanyols durant la II Guerra Mundial'
Cerdanyola Market 2025
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
Converses LGTBI a través del cinema
Escola de Salut de Cerdanyola
ACTUALITAT
La Ciutat
El protocol estableix el marc de col·laboració entre els dos ens en matèria de selecció, funcions, horaris i formació del Cos d’Agents Cívics que presten els seus serveis a l’àmbit de l’Entitat Municipal Descentralitzada de Bellaterra
L’alcalde de Cerdanyola, Carlos Cordón, i el president de l’ l’Entitat Municipal Descentralitzada de Bellaterra, Ramon Andreu, han signat un conveni de col·laboració en matèria d’Agents Cívics. Aquest estableix el protocol en la selecció, funcions, horaris i formació del Cos d’Agents Cívics que presten els seus serveis a l’àmbit de de Bellaterra.
El protocol contempla que:
Les funcions i tasques dels agents cívics són:
Els agents cívics/ques també realitzaran les següents tasques relacionades amb l'actual situació sanitària:
Foto 2 firma del conveni (regidor de Relacions amb Bellaterra, David González, alcalde de Cerdanyola, Carlos Cordón, i president EMD Bellaterra, Ramon Andreu)
Tornar al llistat de noticies