Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Festa Major de Banús - Bonasort
Piscines d'estiu a Cerdanyola
Dia Internacional per a l'Alliberament LGTBI 2026
Exposició col·lectiva 'Els quatre elements'
Refugis climàtics a Cerdanyola
Jocs d'aigua del Parc Cordelles
Sala Estudi Nocturn
Activitats i tallers Activa't més 60. Primavera-estiu 2026
ACTUALITAT
La Ciutat
La plaça del Pla de les Alzines acollirà el dissabte 4 de juliol una vetllada festiva amb la banda de versions Waikiki
L’Ajuntament impulsa una nova proposta d’oci i convivència pensada per a les persones adultes de la ciutat: el Tardeo EGB, una activitat musical que convida a retrobar-se, compartir i gaudir d’una nit d’estiu plena de ritme i bon ambient.
La cita serà el dissabte 4 de juliol, a les 20:30 h, a la plaça del Pla de les Alzines (Mercat de Fontetes), que es convertirà en un espai de trobada per ballar, cantar i passar una bona estona al so de grans èxits musicals.
La vetllada comptarà amb l’actuació de Waikiki, una banda de versions que oferirà un repertori festiu i carregat d’energia amb cançons conegudes de diverses dècades, especialment pensades per connectar amb el públic que va créixer als anys de l’EGB.
Amb aquesta iniciativa, l’Ajuntament vol ampliar l’oferta d’activitats lúdiques i culturals adreçades a diferents franges d’edat, promovent espais de relació i lleure saludable al municipi.
Tornar al llistat de noticies