Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Mostra Documental '80 anys amb Isidre Grau'
Setmana de la Innovació 2025
Exposició Concurs fotogràfic 50è Aplec de la Sardana
Tardor Solidaria 2025
Mes de la Salut Mental a Cerdanyola
XXXVI Jornadas Culturales Flamencas de Cerdanyola
Exposició fotogràfica 'Live music is life'
Exposició 'Valldaura. 1150-2025. Una història de monjos, reis, nobles, industrials i investigadors'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
El divendres 1 de desembre la Colla de Joves Diables encendran les llums nadalenques en un acte en què presentaran la seva nova bèstia de foc el 'Boc Manyut'.
A la plaça de Francesc Layret tindrà lloc la tradicional encesa de les llums de Nadal (18:30h). Aquest any, l'encesa anirà a càrrec de la Colla de Joves Diables, que presentaran la seva nova bèstia de foc Boc Manyut. La festa d'encesa de llums començarà a les 18h amb el taller infantil Maquipelu, el Show de Betty i l'actuació de Rumblin'Jazz Band.
Aquest any el pressupost de les llums de Nadal s'ha incrementant arribant als 34.500 euros. A banda dels carrers i places habituals, també s'enllumenaran l'avinguda de Canaletes, el passeig de Cordelles i una zona del carrer de Sant Casimir a Serraperera. Les llums tornaran a lluir a les places de l'Abat Oliba, Constitució i Estatut, al parc Xarau, als carrers Reis, Pineda, Santa Anna, Foment, Francesc Layret, Lluís Companys, Sant Martí, Sant Ramon i Sant Antoni i a les avingudes Catalunya i Primavera. També s'instal·laran arbres de nadal il·luminats a la plaça Josep Viladomat i Francesc Layret (davant de l'Ajuntament).
El mateix divendres 1 de desembre a la tarda començarà a funcionar la Pista de Gel de l'associació Cerdanyola Comerç i Serveis. La pista estarà instal·lada per tercer any consecutiu al parc Xarau des de l'1 de desembre al 7 de gener i el seu horari serà de 10h a 21:30h (darrera patinada a les 21h). El preu de l'entrada serà de 5 euros i es repetirà la dinàmica dels tiquets de 2x1 que repartiran els comerços associats i els patrocinadors.
Tornar al llistat de noticies