Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Més que lletres 2024
Exposició 'Elsa Plaza. Circo Internacional'
8è concurs de microrelats del Barri de Canaletes
IV Concurs Infantil de punts de llibres
Exposició 'Fúria Femenina'
Exposició '(In)visibles i (O)cultes'
8a Edició del Joc de l'Okka
Exposició temporal 'Lluis Gausachs, un mestre en la memòria'
ACTUALITAT
La Ciutat
La regidora de Transparència i Bon Govern, Laura Benseny, va rebre a l’equip de l’oficina del Síndic de Greuges, que ahir al matí va atendre a la ciutadania a l’Ateneu.
Les persones que havien sol·licitat reunir-se amb el personal de l'oficina del Síndic de Greuges ahir dimarts al matí ho van poder fer a l’Ateneu. El Síndic de Greuges va rebre un total de 13 visites. Les persones ateses per l’equip del Síndic van presentar 9 queixes i van fer 4 consultes. Les problemàtiques plantejades van ser, entre d’altres, temes relacionats amb consum (aigua i llum), medi ambient i serveis socials. Quatre de les nou queixes presentades anaven adreçades a l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès. Totes les visites ateses eren de persones veïnes de la població.
Atenció singularitzada
El Síndic de Greuges, Rafael Ribó, i l'alcalde de Cerdanyola del Vallès, Carles Escolà, signaren el passat 12 de juny un conveni de supervisió singularitzada. El document compromet el Síndic a oferir una atenció singularitzada a Cerdanyola del Vallès, que es concretarà en la tramesa a l'Ajuntament d’un informe anual que reculli la situació de les queixes gestionades referents al municipi i una estadística de les consultes provinents de persones i d’entitats locals. El síndic també podrà assistir a un plenari municipal per exposar i debatre l’informe esmentat.
L'Ajuntament divulgarà la figura del Síndic al municipi i les diferents vies per accedir-hi sense necessitat de traslladar-se a Barcelona: per mitjà del telèfon gratuït 900 124 124, el web www.sindic.cat, per correu postal amb sobres de cobrament a destinació o directament a través de la visita de personal assessor de la institució al municipi, com a mínim, dos cops l'any.
Tornar al llistat de noticies