Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Festa Major de Bellaterra
Mostra bibliogràfica sobre l'Alzheimer
Exposició 'Llibres Lliures' de Marutxi Beaumont
Exposició fotogràfica 'Chefchaouen, mirades en blau'
Refugis climàtics a Cerdanyola
ACTUALITAT
La Ciutat
Segona edició de les Jornades d’Arxius i Recerca Local a la Riba del Ripoll, una iniciativa impulsada pels arxius municipals de Cerdanyola del Vallès, Ripollet i Montcada i Reixac, juntament amb l’Arxiu Comarcal del Vallès Occidental, amb l’objectiu de promoure la recerca local, posar en valor el patrimoni documental i fomentar l’intercanvi de coneixement al territori.
L’esdeveniment està obert tant a professionals i investigadors com a totes aquelles persones interessades a conèixer millor la història i la memòria dels municipis de la conca del Ripoll.
La programació començarà el divendres 23 d’octubre, a les 16 h, al Centre Cultural de Ripollet. L’endemà, dissabte 24 d’octubre, les activitats es traslladaran a la Biblioteca Central de Cerdanyola, a partir de les 9:30 h, i continuaran a la tarda, des de les 16 h, a la Casa de les Aigües de Montcada i Reixac.
L’organització anima tant a assistir a les sessions com a presentar comunicacions. Les persones interessades poden enviar propostes de treball relacionades amb la recerca local fins al 9 d’octubre. Els resums i les inscripcions s’han de tramitar a través del correu electrònic arxiumunicipal@montcada.org o del telèfon 93 572 64 74 (ext. 1257).
La participació a les jornades és gratuïta, amb inscripció prèvia fins a completar l’aforament.
Programa de les II Jornades d’Arxius i Recerca Local a la Riba del RipollNormes de publicació i informació complementària de les jornadesVídeo promocional II Jornades d'Arxius i Recerca Local a la Riba del Ripoll
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats