Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Converses LGTBI a través del cinema
Casalet de Primavera a l'Espai Infantil
Somhistòria. Acció en lila
Exposició 'Somhistòria. Dones de la revolució francesa'
Dia Internacional de les Dones 2025
Escola de Salut de Cerdanyola
Exposició 'Manuel Cano de Castro. Un noucentista esborrat '
ACTUALITAT
La Ciutat
L’acte estarà obert a la ciutadania, particularment a la comunitat educativa, i tindrà lloc el dilluns 26 de novembre, de 17h a 20h, al Museu d’Art de Cerdanyola.
La Jornada Planificació Educativa a Cerdanyola l'obrirà en Xavier Bonal amb la ponència Planificació educativa per a l’equitat: criteris i equilibri territorial. Xavier Bonal Sarrió és professor del departament de Sociologia de la UAB, especialista en sociologia de l’educació i política educativa i director del grup de recerca Globalització, Educació i Polítiques Socials (GEPS) de la UAB. Tot seguit es presentarà l’Informe de planificació educativa de Cerdanyola del Vallès, elaborat per la Diputació de Barcelona.
Per a les persones que ho necessitin s’oferirà servei d’acollida d’infants a l’Escola de Sant Martí (avinguda de Sant Iscle, 1)
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats