AGENDA
Exposició Moments de Pau de Susana Aranda
Exposició Luz, Manuel Méndez
II Concurs Fotogràfic Instagram Alliberament LGTBIQ+
Exposició fi de curs tallers d'adults escola d'art
Sala d'estudi nocturna
IV Primavera Solidària
Festival Primavera Cinedansa 2023
Gent Gran Activa
Exposició temporal 'Lluis Gausachs, un mestre en la memòria'
ACTUALITAT
La Ciutat
L’acte estarà obert a la ciutadania, particularment a la comunitat educativa, i tindrà lloc el dilluns 26 de novembre, de 17h a 20h, al Museu d’Art de Cerdanyola.
La Jornada Planificació Educativa a Cerdanyola l'obrirà en Xavier Bonal amb la ponència Planificació educativa per a l’equitat: criteris i equilibri territorial. Xavier Bonal Sarrió és professor del departament de Sociologia de la UAB, especialista en sociologia de l’educació i política educativa i director del grup de recerca Globalització, Educació i Polítiques Socials (GEPS) de la UAB. Tot seguit es presentarà l’Informe de planificació educativa de Cerdanyola del Vallès, elaborat per la Diputació de Barcelona.
Per a les persones que ho necessitin s’oferirà servei d’acollida d’infants a l’Escola de Sant Martí (avinguda de Sant Iscle, 1)
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats