Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Festa de Tardor de Sant Martí 2025
XVIII Jornades Gastronòmiques del Bolet
Mostra Documental '80 anys amb Isidre Grau'
Exposició Concurs fotogràfic 50è Aplec de la Sardana
Tardor Solidària 2025
Exposició 'Valldaura. 1150-2025. Una història de monjos, reis, nobles, industrials i investigadors'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
Com cada any, el Club Arquers de Cerdanyola del Vallès, col.labora amb la Marató de TV3, que aquest any està dedicada a les malalties cardiovasculars. El dissabte 3 de desembre es farà una jornada de Portes Obertes, a les instal.lacions del Club, per a totes les persones de qualsevol edat que vulguin coneixer aquest esport.
El diumenge 4 a les instal·lacions del club, es farà una tirada social interclubs amb una aportació mínima de 5€ per arquer. Estant aquest tiratge social obert al públic que vulgui assistir a veure una competició social de tir amb arc.
Hora: de 9 a 13:30 hLloc: Zona Esportiva Municipal de Montflorit (carrer dels Boters s/n)Organitza: Club Arquers Cerdanyola del Vallès
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats