Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Exposició 'Lliçons per al present: Rotspanier, treballadors forçats espanyols durant la II Guerra Mundial'
Cerdanyola Market 2025
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
Converses LGTBI a través del cinema
Escola de Salut de Cerdanyola
ACTUALITAT
La Ciutat
La iniciativa vol ser d’utilitat per a tot aquell alumnat que està obligat a portar mascareta als centres educatius. Els infants i joves podran personalitzar el seu portamascaretes i dur la mascareta de recanvi d’una forma segura a dins la motxilla.
Des de l’Ajuntament de Cerdanyola s’han fet arribar portamascaretes a totes les escoles i instituts de la ciutat perquè siguin lliurats a l’alumnat a partir de 6 anys i fins els 18 anys. Des de l’inici de curs els joves i infants a partir d’aquesta edat estan obligats a portar la mascareta durant tota la jornada lectiva i alhora haver de dur una altra de recanvi. En principi aquesta mesura havia de ser els primers 15 dies però finalment s’ha allargat i es mantindrà al llarg del curs.
Davant aquesta situació, des de l’Ajuntament es vol ajudar i alhora agrair l’esforç de l’alumnat lliurant-los un portamascareta que poden personalitzar amb el seu nom. Aquest element serveix per guardar una mascareta de model quirúrgic (va una inclosa) de forma segura i higiènica i el seu disseny permet guardar-lo de forma fàcil a les motxilles.
Al llarg d’aquesta setmana, els portamascaretes estan sent lliurats als centres educatius i aquests seran els encarregats de facilitar la seva distribució entre l’alumnat de més de sis anys del centre.
Un total de 8.300 portamascaretes s'han repartit en 23 centres de primària, secundària i educació especial públics, concertats i privats de Cerdanyola del Vallès.
Fotografia en alta resolució
Tornar al llistat de noticies