Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Cerdanyola Menuda 2025
Nits d'Estiu Jove 2025
L'Estiu és gran 2025
Patis oberts temporada d'estiu
Refugis climàtics a Cerdanyola
Exposició 'Lliçons per al present: Rotspanier, treballadors forçats espanyols durant la II Guerra Mundial'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
Les meses electorals s'estan constituïnt amb normalitat. Les primeres persones ja han pogut exercir el seu dret al vot
La jornada electoral s'ha iniciat a les 9h del matí a la ciutat. Els 13 col·legis electorals són oberts i les meses electorals s'han anat constituïnt per permetre la votació a la ciutadania. Algunes meses han obert amb un cert retard perquè ha calgut constituir-les amb persones convocades a la consulta.
Centenars de persones es concentren a les portes dels col·legis electorals on ja hi ha cues per votar. En tots els centres hi ha presència policial, però no es constata cap incident.
La votació continuarà sense interrupció fins a les 20h. Si a l’hora de tancar queda algun elector dins el local o en l’accés li serà permès de votar.
L'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès informarà de l'esdevenir de la jornada a través de la pàgina web www.cerdanyola.cat, les xarxes socials municipals així com els mitjans de comunicació públics Cerdanyola Ràdio i el diari digital www.cerdanyola.info
Tornar al llistat de noticies