Descripció
Document emès per l’Ajuntament segons el previst en la legislació de procediment administratiu comú. Pot tenir contingut divers, sempre relacionat amb la descripció d’aspectes urbanístics del municipi. Té com a objecte certificar amb les dades disponibles a nivell municipal, qualsevol dada urbanística sol·licitada que no s’adeqüi a cap dels altres certificats.
Qui ho pot demanar?
El pot demanar qualsevol persona interessada per qüestions d’adquisició, venda o altre interès, en nom propi o en representació d’altri presentant la deguda acreditació.
On es pot tramitar?
A l'Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC).
Com es pot demanar?
Presencialment. Cal emplenar i signar la sol·licitud i presentar-la al Registre General de l'Ajuntament (OAC).
Telemàticament. Clicar sobre el botó "Fer el tràmit Online" adjuntant el document de la sol·licitud.
Es pot realitzar consulta prèvia a través de la pàgina Web municipal, mitjançant correu electrònic o amb consulta presencial o telefònica a les dependències del Servei d’Urbanisme.
Pàgina web municipal: www.cerdanyola.cat/urbanisme
Adreça de correu electrònic: info.urbanisme@cerdanyola.cat
Telèfons del Servei d’Urbanisme:
Tel.: 93 580 88 88 ext.: 3560
Tel.: 93 591 41 22
Fax: 93 580 16 60
Documentació
- Formulari de sol·licitud.
- Plànol d’emplaçament o fitxa obtinguts mitjançant consulta de la pàgina Web del Cadastre.
- Informació específica en relació al certificat.
- Fotocòpies del DNI de la persona autoritzant i de la persona autoritzada. Caldrà exhibir el DNI original de la persona autoritzada.
Taxa o Preu públic
D'acord amb la normativa fiscal.