Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Cursos ‘Artíva’t - Ensona’t’ per a joves
Escola de Salut
Sala Estudi Nocturn
Exposició 'Plein Air, Capturant el Canvi' de María José Escuder
Convocatòria dels Premis Literaris 2025
1a Exposició de pessebres de Cerdanyola
Activitats i tallers Gent Gran Activa
ACTUALITAT
La Ciutat
Es tracta d'una activitat vinculada a l'exposició 'A la recerca dels tresors perduts', que es pot veure fins al 26 de novembre al Museu de ca n'Oliver
Comença la programació d’activitats vinculada a l’exposició “A la recerca dels tresors perduts”, que acull el Museu de Ca n'Oliver fins el 26 de novembre, amb la conferència Indiana Jones, història d’una saga a càrrec del comissari de l’exposició Ruben Molins i Rubens Produccions. Es farà el dimecres 27 de setembre a les 18.30 h. La xerrada ens revelarà tot el que fins al moment no havíem tingut l'oportunitat de saber. Tots els detalls sobre la tetralogia: secrets dels rodatges, anècdotes que van quedar en l'ostracisme, curiositats dels creadors i com varen inspirar-se en arqueòlegs reals i altres films, novel·les i còmics per crear el personatge.
Es tracta, en certa manera, d'un curs accelerat en màgia cinematogràfica de la mà de Rubens Produccions, amb l'expert en cinema i comissari Rubén Molins i l'amant de la saga, exregidor i expresident del Cercle de Belles Arts de Sant Feliu de Llobregat en Rubén González.
A més la jornada es completarà amb la projecció de curtmetratges "fan films" i gags, que és faran passar una bona estona.
En finalitzar es farà un curt Cinefòrum on podreu debatir amb els ponents i és sortejarà productes 'Indy' gentilesa de la botiga Gokuraku Shop.
L’entrada lliure i no cal inscripció per participar-hi.
Recomanada a partir de 8 anys
Fitxa de l'activitat
Conferència Indiana Jones, història d’una saga
A càrrec de Ruben Molins
Dimecres, 27 de setembre, 18:30h
Museu de ca n'Oliver (carrer de València, 19h)
Informació de l'exposició
Tornar al llistat de noticies