Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
XLII Mostra Internacional de Dansa Popular de Cerdanyola del Vallès
Cerdanyola Menuda 2025
Nits d'Estiu Jove 2025
L'Estiu és gran 2025
Patis oberts temporada d'estiu
Refugis climàtics a Cerdanyola
Exposició 'Lliçons per al present: Rotspanier, treballadors forçats espanyols durant la II Guerra Mundial'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
L'acord promourà l’organització i desenvolupament de diversos projectes relacionats amb la promoció, pràctica i alta competició de l'atletisme i el triatló per a l’any 2018
La regidora d’Esports, Laura Benseny, i el representant de l’entitat, Rafa Meléndez, han signat un conveni de col·laboració que té per objecte l’organització i desenvolupament de diversos projectes relacionats amb l'atletisme i el triatló per a l’any 2018. Es treballarà fomentarà la pràctica de l’activitat esportiva, competitiva, i de les activitats de lleure i socials del club, les activitats de promoció esportiva i la integració social a través de l'esport.
Les activitats programades per l’entitat i que són objecte de conveni són l'organització d’activitats al Roser de Maig - Duatló infantil, la creació d’una escola d’esport base d’ensenyament d'atletisme i triatló, la promoció de l'atletisme i el triatló a les escoles, l'organització de la Cursa per Collserola, les Milles nocturnes, el Cros de Cerdanyola i el Duatló de carretera de Cerdanyola del Vallès.
L’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès contribueix al finançament dels projectes mitjançant l’atorgament d’una subvenció per un import de 13.000 euros.
Tornar al llistat de noticies