Vés al contingut

Formulari de cerca

Ajuntament de
Cerdanyola

  • Ajuntament
    • Estructura Organitzativa
    • Alcalde
    • Consistori
    • Grups Municipals
    • Organigrama
    • Personal Eventual
    • Recursos Humans
    • Acció de Govern
    • Ple Municipal
    • Junta de Govern
    • Comissions
    • Planificació Estratègica
    • Bon Govern
    • Avaluació de la Transparència
    • Informació Municipal
    • Informació Administrativa
    • Informació Econòmica
    • Reglaments i ordenances
    • Plans i programes municipals
    • Comunicació i Premsa
    • Transparència
    • Informació Institucional i Organitzativa
    • Acció de Govern i Normativa
    • Gestió Econòmica
    • Contractes, Convenis i Subvencions
    • Participació
    • Ètica i Integritat
    • Retiment de Comptes
    • Accés a Informació Pública
    • Dades Obertes
    • Catàleg de Serveis i Tràmits
  • Serveis
    • Participació ciutadana
    • Atenció a la Ciutadania
    • Informació al Consumidor
    • Turisme
    • Joventut
    • Infància
    • Comunicació
    • Acció Social
    • Habitatge
    • Cultura
    • Esports
    • Educació
    • Treball
    • Comerç i Mercats
    • Promoció Empresarial
    • Mobilitat
    • Urbanisme
    • Arxiu Municipal
  • La ciutat

    • CERDANYOLA DEL VALLÈS

      Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història

      +


    • L'OBSERVATORI DE LA CIUTAT

      Totes les dades de la ciutat a disposició teva

      +


    AGENDA

    • Del 24/05/2025 al 31/07/2025

      Exposició 'Lliçons per al present: Rotspanier, treballadors forçats espanyols durant la II Guerra Mundial'

    • Del 23/03/2025 al 19/12/2025

      Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'

    • Del 10/03/2025 al 30/06/2025

      Converses LGTBI a través del cinema

    • Del 08/01/2025 al 04/06/2025

      Escola de Salut de Cerdanyola


    ACTUALITAT

    • 8è Bioblitz Metropolità. Ciència ciutadana
    • L’Ajuntament de Cerdanyola impulsa la campanya ‘Fora Plàstic’ al Mercat Setmanal de Les Fontetes
    • Cerdanyola Market celebra la seva segona edició amb dos dies plens de comerç, serveis i activitats
    • Cerdanyola reafirma el seu compromís amb la memòria històrica al 80è aniversari de l’alliberament dels camps nazis
    • L’Ajuntament reactiva la campanya per fomentar el civisme entre les persones propietàries de gossos
    • El Consell d’Infants i Adolescents de Cerdanyola tanca l'actual curs amb un balanç positiu
    • Cerdanyola impulsa el Parc de l’Alba amb l’inici de les obres d’urbanització de la rambla del Castell
    • Les associacions de veïns dels barris cerdanyolencs dissenyen les seves Festes Majors
    • GUIA DE LA CIUTAT
    • Agenda
    • Actualitat
    • Telèfons i Adreces
    • Farmàcies
    • Transport Urbà
    • Com Arribar-hi
    • Informació Geogràfica
    • Entitats
    • Equipaments
    • Mercats Municipals
    • Webs Municipals
  • Tràmits
  • Contacte

Ajuntament de Cerdanyola del Vallès

935 808 888
  • Ajuntament
    • Estructura Organitzativa
    • Alcalde
    • Consistori
    • Grups Municipals
    • Organigrama
    • Personal Eventual
    • Recursos Humans
    • Acció de Govern
    • Ple Municipal
    • Junta de Govern
    • Comissions
    • Planificació Estratègica
    • Bon Govern
    • Avaluació de la Transparència
    • Informació Municipal
    • Informació Administrativa
    • Informació Econòmica
    • Reglaments i ordenances
    • Plans i programes municipals
    • Comunicació i Premsa
    • Transparència
    • Informació Institucional i Organitzativa
    • Acció de Govern i Normativa
    • Gestió Econòmica
    • Contractes, Convenis i Subvencions
    • Participació
    • Ètica i Integritat
    • Retiment de Comptes
    • Accés a Informació Pública
    • Dades Obertes
    • Catàleg de Serveis i Tràmits
  • Serveis
    • Participació ciutadana
    • Atenció a la Ciutadania
    • Informació al Consumidor
    • Turisme
    • Joventut
    • Infància
    • Comunicació
    • Acció Social
    • Habitatge
    • Cultura
    • Esports
    • Educació
    • Treball
    • Comerç i Mercats
    • Promoció Empresarial
    • Mobilitat
    • Urbanisme
    • Arxiu Municipal
  • La ciutat

    • CERDANYOLA DEL VALLÈS

      Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història

      +


    • L'OBSERVATORI DE LA CIUTAT

      Totes les dades de la ciutat a disposició teva

      +


    AGENDA

    • Del 24/05/2025 al 31/07/2025

      Exposició 'Lliçons per al present: Rotspanier, treballadors forçats espanyols durant la II Guerra Mundial'

    • Del 23/03/2025 al 19/12/2025

      Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'

    • Del 10/03/2025 al 30/06/2025

      Converses LGTBI a través del cinema

    • Del 08/01/2025 al 04/06/2025

      Escola de Salut de Cerdanyola


    ACTUALITAT

    • 8è Bioblitz Metropolità. Ciència ciutadana
    • L’Ajuntament de Cerdanyola impulsa la campanya ‘Fora Plàstic’ al Mercat Setmanal de Les Fontetes
    • Cerdanyola Market celebra la seva segona edició amb dos dies plens de comerç, serveis i activitats
    • Cerdanyola reafirma el seu compromís amb la memòria històrica al 80è aniversari de l’alliberament dels camps nazis
    • L’Ajuntament reactiva la campanya per fomentar el civisme entre les persones propietàries de gossos
    • El Consell d’Infants i Adolescents de Cerdanyola tanca l'actual curs amb un balanç positiu
    • Cerdanyola impulsa el Parc de l’Alba amb l’inici de les obres d’urbanització de la rambla del Castell
    • Les associacions de veïns dels barris cerdanyolencs dissenyen les seves Festes Majors
    • GUIA DE LA CIUTAT
    • Agenda
    • Actualitat
    • Telèfons i Adreces
    • Farmàcies
    • Transport Urbà
    • Com Arribar-hi
    • Informació Geogràfica
    • Entitats
    • Equipaments
    • Mercats Municipals
    • Webs Municipals
  • Tràmits
  • Contacte
La ciutat de Cerdanyola del Vallès

La Ciutat

Esteu aquí

Inici / Actualitat / Noves mesures de restricció per a la contenció de la COVID-19
  • La ciutat
  • Agenda d'activitats
  • Actualitat
  • Cerdanyola del Vallès
    • Sobre Cerdanyola
    • La història
    • El municipi en xifres
    • Patrimoni
    • Entorn natural
    • Tradicions i festes
    • Cultura i esports
    • Innovació i recerca
    • Nadal
    • Estiu
    • Revista Municipal Riu Sec
  • Agenda d'activitats
  • Actualitat
  • Cerdanyola del Vallès
  • Sobre Cerdanyola
  • La història
  • El municipi en xifres
  • Patrimoni
  • Entorn natural
  • Tradicions i festes
  • Innovació i recerca
  • PECT HubB30. Més enllà de la Circularitat
  • Nadal
  • Butlletí municipal Riu Sec
  • Estiu
  • Observatori de la Ciutat
    • Informes i estudis
    • IDDIGO

Noves mesures de restricció per a la contenció de la COVID-19

Imatge mesures COVID 14.6.21
dl., 14/06/2021 - 08:00

Les noves mesures han entrat en vigor avui 14 de juny i es mantindran durant 7 dies, fins a les 00h del 21 de juny

El Govern de la Generalitat ha aprovat, en el marc del Procicat, noves mesures que milloren les restriccions fixades en relació a l’epidèmia de la COVID-19. Les mesures entren en vigor avui dilluns 14 de juny i es mantindran durant els propers 7 dies

Les mesures aprovades més rellevants són:

  • Equipaments i instal·lacions esportives: se suprimeix l’obligació de cita prèvia en equipaments interiors. Cal que hi hagi control d'accés i registre.
  • Es permet públic en les competicions de la Lliga de Futbol Professional i de bàsquet de l’ACB, d’acord amb el que estableixi el Consell Superior d’Esports del Ministeri de Cultura i Esport.
  • Es permeten les festes de final de curs i les graduacions d’alumnes no universitaris:
    • a l’exterior: màxim 500 persones, 2,5 m2 per persona, sense necessitat d’estar asseguts, i s’hi permet el consum de begudes i aliments si són racions individuals no compartides;
    • a l’interior: màxim 250 persones, assegudes (excepte per recollir el premi, diploma o similar), sense superar el 50% de l’aforament màxim de l’espai si hi participen les famílies dels alumnes, amb seient lliure entre membres de diferents bombolles de convivència i sense que s’hi permeti el consum d’aliments i begudes

 

Resum mesures

Reunions i sortides del domicili

  • Els desplaçaments fora del domicili, així com la circulació per les vies d'ús públic, han de respectar les mesures de protecció individual i col·lectiva establertes.
  • Desplaçaments basats en la bombolla de convivència.
  • Reunions i trobades familiars i de caràcter social limitades a un màxim de 10 persones, llevat que es tracti de convivents.
  • Recomanació de limitar les reunions i trobades en espais tancats, inclosos els domicilis, en les visites a persones amb dependència osituació de vulnerabilitat, i que les persones que visiten siguin sempre de la mateixa bombolla de convivència.
  • Es permet consumir aliments i begudes en espais públics habilitats amb mobiliari per a aquest consum (àrees de descans, pícnics i similars) amb limitació de 10 persones

Restauració

  • Obertura del servei presencial fins a les 01.00 h, segons llicència.
  • Fins a 6 persones per taula, tant a l'interior com en terrasses, llevat que pertanyin a la bombolla de convivència.
  • Autorització del consum en barra amb distància interpersonal d’1,5 metres.
  • Interior: 50% de l’aforament i garantia de ventilació.  Distància mínima senyalitzada de 2 metres entre persones de diferents taules o grups de taules.
  • Distància d’1 metre entre persones d’una mateixa taula, excepte persones de la bombolla de convivència.
  • El tipus i la mida de la taula han de permetre garantir aquestes distàncies.
  • Terrasses: sense limitació específica d’aforament, però mantenint la distància entre taules i senyalització a terra.
  • Obertura de locals de restauració ubicats en centres comercials.

Comerç

  • Establiments comercials i mercats no sedentaris, sense limitació de superfície de venda i amb un 70% de l’aforament autoritzat.
  • Centres comercials, galeries comercials i recintes comercials, amb les condicions següents:
    • Els establiments sense limitació de superfície de venda i amb un 70% de l’aforament autoritzat.
    • 70% de l’aforament permès a les zones comunes i de pas.
    • Establiment de control d’aforament i fluxos tant en els establiments i locals com en els accessos, inclosos els aparcaments. Compliment de les mesures de l’annex 2.
    • En el cas d’espais interiors, acreditació de condicions de ventilació i qualitat d’aire reforçades d’acord amb l’annex 1.
  • Obertura de la restauració als centres comercials
  • Es permet l’ús de zones recreatives, infantils i àrees de descans dels centres comercials.
  • Obertura al públic de comerços i serveis: de 06.00 a 01.00 hores segons autorització habitual; la limitació horària no afecta els serveis essencials.
  • Es permeten sempre els sistemes de recollida al local dels productes adquirits per telèfon o internet i el repartiment a domicili.

Cultura i espectacles públics

  • Teatres, cinemes, auditoris, circs o similars:
    • En instal·lacions amb autorització d’aforament superior a 15.000 persones es permet fins al 20% d’aquest aforament sempre que es facin sectors independents de màxim 3.000 persones (els serveis de restauració, lavabos i accessos també han de ser independents) i es prevegin mesures de circulació i de control d’accessos que evitin aglomeracions. Cal presentar declaració responsable al Departament de Cultura i a l’ajuntament corresponent.
    • En la resta d’activitats es mantenen l’aforament del 70% i 1.000 persones en espais interiors i 3.000 a l’aire lliure o espais interiors amb ventilació reforçada (vegeu l’annex 1), el control d’accessos i aglomeracions (vegeu l’annex 2) i l’assignació prèvia de seients.
    • Es permet l’activitat de restauració si hi ha establiments habilitats, amb compliment de les mesures establertes per a la restauració, incloent-hi sales de concert, cafès concert, teatres concert i restaurants musicals .
  • Es permeten totes les activitats culturals que quedin fora de la programació habitual.
  • Totes les activitats culturals han de ser amb el públic assegut.
  • Es permeten les activitats culturals amb assistència de públic als arxius, biblioteques, museus, sales d’exposicions, galeries d’art i centres de creació i arts visuals, i es manté la limitació d’aforament del 70%.
  • Tancament a les 01.00 hores, segons llicència.
  • Es permeten les activitats de cultura popular i tradicional sempre que:
    • siguin estàtiques. - es facin en un espai perimetrat o en espais tancats.
    • s’hi apliquin les mateixes limitacions d’aforament que a les activitats culturals d’arts escèniques i musicals (teatres, auditoris, etc.).
    • els assistents estiguin asseguts
  • Festes majors, revetlles i altres festes populars: permeses sempre que s’evitin aglomeracions i es compleixin les limitacions d’aforament de l’activitat i les condicions previstes al pla sectorial corresponent.

Activitat física i esportiva

Instal·lacions i equipaments esportius:

  • Obertura d’instal·lacions i equipaments esportius amb un aforament del 70% tant a l’aire lliure com en espais tancats.
  • A les piscines, ocupació permesa al 70% de l’aforament autoritzat.
  • Condicions:
    • Se suprimeix l’obligació de cita prèvia en equipaments interiors. Cal que hi hagi control d'accés i registre. (canvi)
    • Garantir una bona ventilació dels espais tancats mitjançant ventilació natural o altres sistemes de ventilació.
    • Ús de vestuaris sempre que sigui necessari per als usuaris i amb caràcter preferent per als usuaris de piscines.
    • En els equipaments en espais tancats que acreditin condicions de ventilació reforçades d’acord amb l’annex 1, es permeten activitats grupals de més de 10 persones amb el límit de l’aforament al 70% i l’ús de mascareta. Si no es garanteix la ventilació reforçada, s’ha de mantenir el límit de grups de 10 persones inclòs monitor. Aquesta limitació no afecta les activitats esportives federades ni l’esport escolar (llicència de consell esportiu), en què es pot entrenar en els grups estables habituals i participar en les competicions permeses, sempre amb subjecció al pla sectorial corresponent.
    • En les instal·lacions i equipaments en espais a l’aire lliure, es permet un aforament del 70% i activitats grupals sense limitació a 10 persones i sense necessitat de mascareta.
  • Es permet utilitzar equipaments esportius que no estiguin supervisats.
  • Horari fins a les 01.00 hores, segons llicència habitual.
  • Es permet l’activitat de restauració si hi ha establiments habilitats, amb compliment de les mesures establertes per a la restauració.

Competicions:

  • Es permeten totes les competicions federades.
  • Es permet públic en les competicions de la Lliga de Futbol Professional i de bàsquet de l’ACB, d’acord amb el que estableixi el Consell Superior d’Esports del Ministeri de Cultura i Esport. (canvi)
  • Es permet la presència de públic a les competicions esportives, excepte les competicions d’àmbit estatal i internacional de futbol i bàsquet de caràcter professional, amb les següents condicions:
    • A l'aire lliure, amb un aforament del 70% de l'autoritzat i un nombre màxim de 3.000 persones.
    • En espais tancats, amb un aforament del 70% de l'autoritzat i un nombre màxim de 1.000 persones.
    • En instal·lacions i equipaments en espais tancats es permet un màxim de 3.000 persones, respectant el límit de l'aforament al 70% , sempre que es compleixin les condicions de ventilació i qualitat de l'aire reforçades que s’indiquen a l'annex 1 i es garanteixin les mesures de control d'aglomeracions de l'annex 2. Cal una declaració responsable del titular de la instal·lació o equipament esportiu al departament competent en matèria d'esports i a l'ajuntament del municipi on s'ubiqui la instal·lació o equipament en la qual s'informi de les característiques dels sistemes de ventilació i qualitat de l'aire i dels controls d'accessos i mobilitat, en compliment de les condicions establertes als annexos 1 i 2. A la declaració, hi haurà de constar l'empresa o personal de manteniment habilitat d'acord amb el Reial decret 1027/2007, pel qual s'aprova el Reglament d'instal·lacions tèrmiques en els edificis, que garanteix que l'espai disposa d'una ventilació adequada d'acord amb els criteris establerts a l'annex 1.
    • En equipaments amb autorització d’aforament superior a 15.000 persones es permet fins al 20% d’aquest aforament sempre que es facin sectors independents de màxim 3.000 persones (els serveis de restauració, lavabos i accessos també han de ser independents) i es prevegin mesures de circulació i de control d’accessos que evitin aglomeracions. Cal presentar declaració responsable al departament competent en matèria d’esports i a l’ajuntament corresponent.
  • Horari fins a les 01.00 hores.
  • Es permet l’activitat de restauració si hi ha establiments habilitats, amb compliment de les mesures establertes per a la restauració.

Assemblees d’entitats

  • Es permet la celebració d’assemblees d’entitats esportives, culturals i d’entitats de base associativa de manera presencial (fins ara, només permeses les esportives).
  • Limitació de l’aforament al 70%.
  • Nombre màxim de 500 persones en espais interiors i condicionat a garantir específicament la ventilació mínima establerta a la normativa vigent en matèria d'instal·lacions tèrmiques d'edificis, i 1.000 a l’aire lliure o espais interiors amb ventilació reforçada (d’acord amb l’annex 1) i control d’aglomeracions (d’acord amb l’annex 2).

Educació, lleure educatiu i intervenció socioeducativa

  • Activitats docents i d’intervenció socioeducativa per a l’atenció i formació de persones (infants, joves i adults) amb discapacitats, necessitats especials o situació de vulnerabilitat (serveis d’intervenció socioeducativa i centres oberts), incloent-hi el transport escolar, permeses amb el compliment dels plans sectorials corresponents.
  • En els estudis de batxillerat i cicles formatius, represa de tota l’activitat presencial.
  • Es permeten les festes de final de curs i les graduacions d’alumnes no universitaris: (canvi)
    • a l’exterior: màxim 500 persones, 2,5 m2 per persona, sense necessitat d’estar asseguts, i s’hi permet el consum de begudes i aliments si són racions individuals no compartides;
    • a l’interior: màxim 250 persones, assegudes (excepte per recollir el premi, diploma o similar), sense superar el 50% de l’aforament màxim de l’espai si hi participen les famílies dels alumnes, amb seient lliure entre membres de diferents bombolles de convivència i sense que s’hi permeti el consum d’aliments i begudes.
  • En l’àmbit de les activitats docents universitàries es permeten les activitats teòriques presencials en universitats fins a un màxim del 50% de l’estudiantat de cada universitat simultàniament.
  • Actes de graduació en centres universitaris: es permeten en les mateixes condicions que les activitats culturals.
  • Es permeten les activitats extraescolars i l’esport escolar a les etapes d’infantil, primària, secundària, batxillerat i cicles formatius, amb limitació de grups de 10 alumnes com a màxim, excepte els casos que tots els alumnes siguin del mateix grup de convivència estable definits per a l’activitat lectiva.
  • Es permet el lleure educatiu a les etapes infantil, primària, secundària, batxillerat i cicles formatius i també les activitats de lleure inclusiu dirigides a persones amb discapacitats, amb la limitació de grups de 10 persones com a màxim.
  • Als centres de formació d’adults, escoles oficials d’idiomes, ensenyaments de règim especial reglats i escoles de música i de dansa autoritzades pel Departament d’Educació d'acord amb el Decret 179/1993, cal establir mesures per reduir la presencialitat.
  • Formació no reglada presencial: increment dels grups a 10 persones.
  • Als equipaments cívics es poden realitzar activitats cíviques i comunitàries grupals que impliquin presencialitat i en grups no superiors a 10 persones. No obstant, quan aquestes activitats compleixin les condicions de ventilació i qualitat de l'aire reforçades indicades a l'annex 1, l'activitat presencial podrà arribar fins al 70% de l'aforament autoritzat. Cal la presentació per part dels titulars dels equipaments d'una declaració responsable al departament competent en matèria d'afers socials i a l'ajuntament del municipi on s'ubiqui l'espai de l'activitat prèviament al seu desenvolupament, en la qual s'informi de les característiques dels sistemes de ventilació i qualitat de l'aire, d'acord amb els criteris establerts a l'annex 1, i on consti l'empresa o personal de manteniment habilitat d'acord amb el Reial decret 1027/2007, que garanteix que l'espai disposa d'una ventilació adequada als criteris establerts a l'annex 1.
  • Formació viària: capacitació i reciclatge dels professionals que depenen del Servei Català de Trànsit; docència per a llicències i permisos de conduir; cursos de sensibilització i reeducació relacionats amb el permís per punts; formació, reciclatge i perfeccionament de conductors; cursos de CAP i d’ADR, aplicant-hi les mesures de prevenció i protecció de la salut i les mesures organitzatives necessàries per reduir la presencialitat d’alumnes, excepte en la formació presencial obligatòria.

Cerimònies civils i religioses i culte

  • 70% de l’aforament amb un màxim de 3.000 persones, sempre que siguin a l’aire lliure o en espais tancats on s’apliquin les mesures de ventilació reforçada (vegeu l’annex 1), el control d’accessos i aglomeracions (vegeu l’annex 2) i es desenvolupin de forma estàtica.
  • En la resta de cerimònies i actes que no tinguin ventilació reforçada, es mantenen el 70% d’aforament i un màxim de 1.000 persones

Activitats relacionades amb el joc

  • Es permet l’obertura al públic de salons de jocs, casinos i sales de bingo amb les condicions següents:
    • limitació de l’aforament al 70% de l’autoritzat.
    • nombre màxim de persones: 500 a l’interior i 1.000 a l’aire lliure o interior amb ventilació reforçada (d’acord amb l’annex 1) i control de flux i accessos (d’acord amb l’annex 2)
    • es permeten els serveis complementaris de bar i de restauració
    • disposició dels clients en grups de màxim 10 persones i amb la distància de 2 metres entre grups − compliment de les mesures del pla sectorial dels establiments del joc.

Congressos, convencions, fires comercials i activitats assimilables

  • Autoritzats amb aforament del 70% i 1.000 persones en espais interiors o 3.000 persones en espais a l’aire lliure o en espais interiors amb ventilació reforçada.
  • El Comitè de Direcció del PROCICAT pot autoritzar aforaments superiors previ informe favorable de l’ajuntament corresponent i sempre que siguin en recinte firal i disposin de pla de contingència COVID-19 d’acord amb el pla sectorial.
  • Es permeten aperitius a peu dret amb aliments de forma individual i complint la resta del pla sectorial. Parcs d’atraccions i fires d’atraccions
  • Obertura amb un aforament limitat al 50%.
  • Es permet el servei de restauració.

Activitats lúdiques, parcs de jocs (chiquiparks) i similars

  • Obertura amb un aforament del 50%.
  • S’autoritzen els serveis complementaris de bar i restauració.

Treball

  • Obligació de les empreses de limitar la mobilitat laboral.
  • Treball a distància – teletreball excepte que no sigui possible (reforçada l’obligació dins els límits de competències de la Generalitat).
  • Si no és possible el teletreball, flexibilitat horària per evitar hores punta.
  • Evitar la coincidència massiva de persones als espais de treball.

Transport públic

  • Es manté el servei al 100% en hora punta de 06.00 a 09.00 hores.
  • Els usuaris del transport públic s’han d’abstenir d’activitats que comportin treure’s la mascareta, com menjar.
  • Els operadors del transport públic amb estacions que estiguin en espais tancats han de disposar-hi dispensadors de gel hidroalcohòlic.

Altres suspensions i tancaments

  • Activitats recreatives que puguin reunir més de 10 persones que no pertanyin a la mateixa bombolla de convivència o que puguin suposar un contacte personal proper.
  • Oci nocturn.

Actuacions policials

  • Pla d’inspecció de locals i establiments coordinat pel Departament d’Interior de la Generalitat per reforçar els controls de compliment de la normativa de mesures de contenció del brot de la COVID-19.
  • Totes les actuacions policials del cos de Mossos d’Esquadra i de les policies locals de Catalunya es duran a terme preferentment a través de mitjans telemàtics, garantint en tot cas els drets de la persona detinguda o investigada.
  • Per a l'assistència telemàtica a la persona detinguda en centres policials, la comunicació de les persones privades de llibertat amb la seva advocada o advocat s’haurà de fer, d’acord amb l'article 520.2.c) de la Llei d’enjudiciament criminal, mitjançant videoconferència.

Resum mesures a partir del 14 de juny i anex 1 i 2

Decret mesures contenció COVID-19 en vigor a partir 14 de juny

Tornar al llistat de noticies

Logo Cerdanyola del Vallès
  • Pl. Francesc Layret, s/n
  • 08290 Cerdanyola del Vallès,
  • Tel. 935 80 88 88

Segueix-nos a:

Subscriu-te al nostre butlletí

 
  • Inici
  • |
  • Avís legal
  • |
  • Protecció de dades
  • |
  • Mapa del lloc
  • |
  • Accessibilitat