Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Dia Internacional de les Dones 2026
Setmana del Bacallà 2026
Mercats sostenibles. Adéu als plàstics d'un sol ús
XV Cicle de Música de Cambra
Exposició 'Dona i Justícia: de l’estat liberal al franquisme en documents del Vallès Occidental'
Grup de suport a la lactància i la maternitat a l'AV. Les Fontetes
Exposició 'Art Tèxtil' de Les Tapisseres
ACTUALITAT
La Ciutat
La participació a Cerdanyola del Vallès arriba al 57,62%
El PSC de Cerdanyola amb el percentatge del 18,66% obté 4.634 vots, Compromís per Cerdanyola amb el 18,55% té 4.606 vots, ERC amb el 15,19% (3.772 vots); Ciutadans obté el 12,49% (3.102 vots); el PP amb el 10,04 (2.492), CIU el 9,41% (2.337); i ICV-EUiA-MES el 8,91% (2.212 vots).
Segons aquests resultats, i segons el programa informàtic municipal, el Ple municipal tindrà 5 regidors del PSC, 5 de CXC, 4 d’ERC, 3 de Ciutadans, 3 del PP, 3 de CIU i 2 d’ICV-EuiA-MES.
La normalitat ha presidit l’inici de la jornada electoral a Cerdanyola del Vallès. Totes les meses s’han constituït sense cap incidència i els col•legis electorals han pogut obrir les seves portes a les 9 hores del matí.
A Cerdanyola i en aquestes eleccions municipals havia un cens total de 43.418 persones. S’han designat 576 ciutadans i ciutadanes del municipi majors de 18 anys per a les 64 meses instal•lades al nostre municipi i distribuïdes en 13 col•legis electorals.
Tornar al llistat de noticies