Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Taller de cuina de Nadal
Parc de Nadal
El Laboratori de la Fada Alba
2a Exposició de pessebres de Cerdanyola
Exposició 'Creativitat'
2a Ruta de pessebres a Cerdanyola
Una Nit d'Il·lusió per a Tothom 2026
Higiene solidària campanya 'Una Nit d'Il·lusió per a tothom'
Trenet de Nadal
Exposició fotogràfica 'Albert Pueyo, 50 tecles i un objectiu'
ACTUALITAT
La Ciutat
Aquest estiu gaudeix de les activitats del programa Gent Gran Activa, L'Estiu és Gran, activitats adreçades per persones de 60 i més anys de Cerdanyola, són obertes i gratuïtes, no cal fer inscripció prèvia.
Les activitats es duran a terme entre el 3 i el 28 de juliol, seran d’accés lliure a les persones grans de la ciutat i no necessitaran inscripció prèvia. Es realitzaran als Jardins de Ca n'Ortadó, a l'Ateneu i a l'Espai Enric Granados de la Biblioteca Central de Cerdanyola.
Per qualsevol dubte o informació, us podreu adreçar a la regidoria de gent gran al telèfon: 935808888 ext 2141 / 603620214 o per email promociosocial@cerdanyola.cat
Díptic programació d'activitats L'Estiu és Gran
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats