Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Activitats i tallers Activa't més 60. Estiu 2026
Patis oberts temporada d'estiu
Piscines d'estiu a Cerdanyola
Refugis climàtics a Cerdanyola
Jocs d'aigua del Parc Cordelles
Decorem! Conte 'La truita de nabius'
ACTUALITAT
La Ciutat
Diumenge 5 de març a les 12, tenim el tercer concert del Cicle de Música de Cambra de la mà de la saxofonista, cantant i compositora Eva Fernández que s'uneix al guitarrista mallorquí Josep Munar, amb qui també ha produït el que serà el seu proper disc, i amb el bateria David Xirgu per oferir un concert íntim però juganer de les darreres composicions de l'Eva.
En aquestes cançons es pot veure que el jazz, el bolero i la cançó d'autor són molt influents en l'imaginari sonor de l'artista.
Tot i ser un trio, intervenen 4 instruments i això permet al format un gran ventall de dinàmiques, que tots tres aprofiten per expressar-se i escoltar-se.
Cartell Eva Fernández
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats