Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Pedalada popular Roser de Maig 2026
Concurs de Paelles del Roser de Maig
Parc Familiar de Roser de Maig 2026
Portes obertes Museu i Poblat Ibèric de Ca n'Oliver. Roser de Maig 2026
Fira d'Art de Primavera del Roser de Maig 2026
Exposició de bonsai pel Roser de Maig
Taller infantil de fotografia Festa Major Roser de Maig 2026
Fira Modernista - Roser de Maig 2026
Fira d'atraccions Roser de Maig
X Concurs Fotogràfic del Roser de Maig 2026
ACTUALITAT
La Ciutat
Com cada any, passades les festes del Roser de Maig arriba una nova edició de la Cursa per Collserola. Hi ha dos circuits: un de 14 quilòmetres, i un de 7,5 quilòmetres, amb menys desnivell, ideal per la gent que comença en les curses de trail-running.
Enguany també tindran l'oportunitat de participar els més joves. A la Cursa Jove es poden inscriure les persones nascudes entre 2009 i 2010 i faran un recorregut de 3,5 km. Les inscripcions es tancaran el dimecres 8 de juny a les 22h o fins arribar als 500 participants. Per a qualsevol dubte o consulta sobre la inscripció pot enviar un email a l´adreça info@atletismecerdanyola.com.
Hora: 20 hLloc: El punt de sortida i arribada estarà situat en el carrer PizarroPreu: 18 €; 16 € Half Collserola (7,5 km); 10 € (Cursa Jove)Organitza: Cerdanyola Atletisme i Triatló
Pàgina web de la Cursa per Collserola
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats