Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Trenet de Nadal
Primer concurs 'Ensenya’ns el teu pessebre!'
Exposició temporal 'Arquitectures de paper. Retallables del taller'
Exposició 'La cara del tràfic de persones'
XII Tardor Solidària
Instal·lació d'Eugènia Balcells. Selfportrait
ACTUALITAT
La Ciutat
Cerdanyola del Vallès commemorarà el Dia Internacional dels Drets Humans amb les activitats programades fruit del treball conjunt de la regidoria d’Immigració i Cooperació i de diverses entitats: Acollim Cerdanyola-Ripollet, CCAR, Creu Roja Cerdanyola-Ripollet-Montcada, El Safareig, Fundació Roser de Maig, Fundació Pau i Solidaritat, Institut de les Desigualtats i Objetivos Sentidos por la Inclusión y el Bienestar Social.
Amb l’objectiu de donar a conèixer els Drets Humans que tenen un major impacte en la reconstrucció, Creu Roja Cerdanyola-Ripollet-Montcada portarà a terme la campanya virtual Reconstruïm per millorar que es podrà seguir a través de les xarxes de la Creu Roja amb els hashtag #DDHHCerdanyola2020
També es podrà seguir virtualment la presentació del llibre i xerrada Refugiats climàtic, a càrrec de Miguel Pajares, autor del llibre i director del CCAR (Comitè Català d’Ajuda a les Persones Refugiades).
L’Institut de les Desigualtats i la Fundació Pau i Solidaritat, entitats que formen part del Consell de Solidaritat i Cooperació, proposen dues exposicions virtuals :
A més, el dimarts 15 de desembre a les 18:30 hores , s’ha programat la xerrada via zoom Desmuntant la Islamofòbia. Resultats de recerca, a càrrec de l’Institut de les Desigualtats.
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats