Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Concurs dels cartells de la Festa Major del Roser de Maig 2025
Escola de Salut
Exposició 'Plein Air, Capturant el Canvi' de María José Escuder
Exposició 'Manuel Cano de Castro. Un noucentista esborrat '
Activitats i tallers Gent Gran Activa
ACTUALITAT
La Ciutat
L’exposició Què mengem avui? és una mostra que ens vol fer reflexionar sobre la manera com triem els aliments que consumim, que ens adonem que no és una tria casual, que és el resultat d’un cúmul de factors personals i mediambientals que es van sedimentant en la nostra memòria. L’exposició ha estat comissariada per l’antropòloga Agnès Vilamajor i la cuinera Ada Perellada, que aquest dia ens farà una visita guiada.
L’exposició tindrà un espai especial fet a partir del fons del Museu d’Història i dedicat a un dels recipients més importants de la cuina des de la prehistòria al segle XXI: l’Olla.
La mostra es podrà veure fins al 10 de juliol.
Lloc: Museu i Poblat Ibèric de Ca n’Oliver (carrer de València, 19)Organitza: Ajuntament de Cerdanyola del VallèsCol·laboren: Diputació de Barcelona, CRAC i Consorci del Parc de Collserola.
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats