Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Festa Major de Bellaterra
FIT. Festival Internacional de Teatre Infantil i Juvenil
Programació tardor-hivern Teatre Ateneu
GoldenCat d'Hoquei Patins 2026
Setmana Europea de la Mobilitat 2026
Mostra bibliogràfica sobre l'Alzheimer
Exposició 'Llibres Lliures' de Marutxi Beaumont
Exposició fotogràfica 'L'herència latent'
Exposició fotogràfica 'Chefchaouen, mirades en blau'
ACTUALITAT
La Ciutat
L'Associació d'Artistes Plàstics de Cerdanyola presenta l'exposició col·lectiva Cianotípia, que s'inaugurarà el dimarts 2 de setembre a les 19:30 h a la sala B'art de l'Ateneu de Cerdanyola.
L'exposició és un recull dels treballs realitzats per les i els socis en el marc d'un taller impartit per l'artista local i presidenta de l'associació, Montserrat Crespo.
La cianotípia és una técnica fotográfica de les més antigues en la reproducció d'imatges, caracteritzada pel seu to blau profund (blau de Prússia). Es un procés senzill i accessible utilitzat sovint per artistes, dissenyadors i fotògrafs, que permet imprimir objectes (com flors o fulles), negatius digitals, transparències.. i crear tot tipus de textures, formes figuratives o abstraccions.
L'exposició es podrà visitar entre els dies 1 de setembre i el 19 d'octubre de 2025.
Lloc: B'art de l'Ateneu (carrer Indústria, 38-40)Organitza: Associació d'Artistes Plàstics de Cerdanyola
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats