Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Parc Familiar de Roser de Maig 2026
Portes obertes Museu i Poblat Ibèric de Ca n'Oliver. Roser de Maig 2026
Fira d'Art de Primavera del Roser de Maig 2026
Exposició de bonsai pel Roser de Maig
Taller infantil de fotografia Festa Major Roser de Maig 2026
Punt Lila a la Festa del Roser de Maig 2026
Fira Modernista - Roser de Maig 2026
Fira d'atraccions Roser de Maig
X Concurs Fotogràfic del Roser de Maig 2026
Festa Major del Roser de Maig 2026
ACTUALITAT
La Ciutat
Taller sobre autoprotecció, suport vitsal i DEA adreçat a la ciutadania i als col·lectius que tenen cura d'altres.
Durant el taller, de 3 hores de durada, s'aprendrà com actuar davant d’una situació d’emergència. Conèixer com detectar un ictus, què fer davant d’un infart, una parada cardiorespiratoria o un ennuegament.
També es posarà en pràctica maniobres bàsiques de primers auxilis, com la posició lateral de seguretat (PLS) i la reanimació cardiopulmonar (RCP). I les persones que assisteixin rebran indicacions per utilizar un desfibril·lador extern automatitzat (DEA).
L'activitat és gratuïta i les places estan limitades a 25. Per participar cal inscriure's a https://www.cerdanyola.cat/autoproteccio
Hora: de 15:15 a 18:15 hLloc: Sala 22 de l'Ateneu (carrer Indústria, 38-40)Organitza: Diputació de Barcelona i Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Cartell Taller 'Autoprotecció, Suport Vital i DEA'
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats