Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Exposició temporal 'Arquitectures de paper. Retallables del taller'
Exposició 'La cara del tràfic de persones'
Taller de Dol Migratori
XII Tardor Solidària
Instal·lació d'Eugènia Balcells. Selfportrait
ACTUALITAT
La Ciutat
El Taller de Dol Migratori neix de la necessitat de donar resposta a les emocions i sentiments que sorgeixen arrel del procés migratori. Establir-se en una ciutat i una cultura desconeguda no es fàcil, poden sorgir obstacles socials i culturals que dificulten el benestar mental. Aquest benestar depèn dels recursos personals, les xarxes socials de suport i el nivell d’integració social així com de les condicions de vida que es enrere.
El taller serà impartit per Cristina Mansego Gracia, mediadora intercultural formada en teràpia sistèmica i amb una àmplia experiència en atenció i acompanyament de persones nouvingudes. Constarà de 4 sessions del 9 al 30 de novembre que es faran els dijous de 10:30 a 12 h a la seu de la Creu Roja Cerdanyola-Ripollet-Montcada.
Per participar cal inscriure’s prèviament escrivint al correu electrònic karima.oudriss@creuroja.org o trucant al 93 691 61 61.
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats