Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Festa de Tardor de Sant Martí 2025
XVIII Jornades Gastronòmiques del Bolet
Mostra Documental '80 anys amb Isidre Grau'
Exposició Concurs fotogràfic 50è Aplec de la Sardana
Tardor Solidària 2025
Exposició 'Valldaura. 1150-2025. Una història de monjos, reis, nobles, industrials i investigadors'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
Taller d'elaboració de paper reciclat a partir d'una activitat guiada per conèixer el paper com a material. Sovint, l'ús del paper és desproporcionat a les necessitats reals i això repercuteix en un impacte ambiental innecessari en l'obtenció de les matèries primeres i despesa energètica en la seva producció: pèrdua de boscos i biodiversitat i canvi climàtic.
Després d'una petita introducció a la història de la fabricació del paper fins als nostres dies comencen l'elaboració del paper. Es prepara la pasta a partir de paper esmicolat i amb els motlles es fan els fulls o els objectes de decoració amb els motius que es vulguin, es decoren amb trossets de paper de seda, fulles o flors seques i es deixen assecar.
El taller finalitza amb una reflexió i propostes de reducció en l'ús del paper, reutilització abans d'esdevenir un residu, i del destí final al contenidor blau pel seu reciclatge.
A càrrec d'Argelaga. Per a infants a partir de 6 anys.
Inscripcions a partir del 12 d'abril al web de la BCC
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats