Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Cursos ‘Artíva’t - Ensona’t’ per a joves
4t Concurs Fotogràfic Passada dels Tres Tombs Cerdanyola 2026
Sala d'Estudi Nocturn
Pessebre de l'Escola d'Arts Plàstiques de l'Ateneu
Convocatòria dels Premis Literaris 2026
2a Exposició de pessebres de Cerdanyola
Exposició 'Creativitat'
Activitats i tallers Gent Gran Activa
ACTUALITAT
La Ciutat
El proper diumenge 1 d’octubre, Carmen Espinosa, artista ripolletenca d’origen colombià, ens convida a una visita comentada per la seva mostra.
Es tracta d’una gran obra de set metres realitzada en tela i centenars d’embolcalls d’aliments colombians compartits i consumits entre les seves amistats de Catalunya a través de la qual vol respondre a preguntes com ara Quim som? D’on som?
Aquesta mostra, que es podrà visitar fins el dia 29 d’octubre, s’inclou al programa de la Tardor Solidària: “Tots els mons al MAC”. El programa proposa diverses activitats artístiques envers els Drets Humans. Enguany parlarem, de l’impacte ambiental i social de la indústria tèxtil, del tràfic de persones i de racisme. També tindrà cabuda el reconeixement dels diversos bagatges culturals que conviuen a Cerdanyola.
La XII Tardor Solidària és fruit del treball conjunt de la regidoria de Solidaritat i Cooperació i de les entitats que conformen el Consell Municipal de Solidaritat i Cooperació, amb la col·laboració del Museu d’Art de Cerdanyola i l’Associació d’Amics del Museu de Cerdanyola.
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats