AGENDA
Gent Gran Activa
Concurs de disfresses de Carnaval
La Feixa dels Ocells a Can Coll
Exposició temporal 'Lluis Gausachs, un mestre en la memòria'
Exposició de Marutxi Beaumont - Suite de Fondecors
Exposició 'Art primer. Artistes de la prehistòria'
Sala d'Estudi Nocturna
ACTUALITAT
La Ciutat
Tancarà el cicle Rosa Zaragoza. Una artista amb una llarga trajectòria que presentarà a Cerdanyola del Vallès el seu nou disc "Pura i senzilla com Abigail”. És un treball que neix del llibre “Poemes hebraics de jueus catalans (segles XI-XV)” d’Eduard Feliu i Mabres i Jaume Riera i Sans, publicat per Llibres del Mall l’any 1976.
Les harmonies i ritmes creades per cantar aquests poemes ens porten de viatge cap a una altra època on jueus, musulmans i cristians compartien un territori i s’enriquien mútuament de les diferents cultures i músiques.
Les entrades seran gratuïtes. El criteri per al públic serà persona que arriba, persona que seu fins a completar l’aforament de la sala. Caldrà seguir les indicacions del personal de la sala i seguir, si s’escau, la normativa sanitària en el moment de la realització dels concerts.
Programació del Cicle de Música de Cambra 2022
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats