Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
XXXV Festival Internacional Blues de Cerdanyola
Programa 50è aniversari del GAT (Grup Artístic Teatral)
Mes de la Salut Mental a Cerdanyola
Sala de lectura i estudi a l'Ateneu
Tardor Solidària 2026
Tardor literària 'Cerdanyola Lorca 1898-1936'
Programació tardor-hivern Teatre Ateneu
Exposició 'Llibres Lliures' de Marutxi Beaumont
ACTUALITAT
La Ciutat
Les restriccions establertes per Protecció Civil a causa de l’episodi de pluges intenses ja s'han aixecat però ens veiem obligats a suspendre la programació del Festival prevista per avui per les incidències que hi ha hagut amb l'aiguat que ha afectat la ciutat la passada nit.
El Festival Internacional Blues de Cerdanyola celebrarà del 2 a l’11 d’octubre de 2026 la seva 35a edició, consolidant una trajectòria que l’ha convertit en una de les cites de referència del blues a Catalunya.
La web del festival està activa i ofereix informació sobre artistes, continguts multimèdia, una playlist oficial, un recull fotogràfic de les últimes edicions i un apartat dedicat als atractius turístics de Cerdanyola. Paral·lelament, s’ha estrenat un nou perfil oficial a Facebook, que se suma als canals habituals a X i Instagram, des d’on es difondran totes les novetats del certamen.
El cartell d’enguany és obra d’El Marquès, nom artístic de l’il·lustrador i dissenyador gràfic Adrià Ferrer Marquès, un creador estretament vinculat al món de la música i amb un estil visual especialment reconeixible.
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats