Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Exposició 'Lliçons per al present: Rotspanier, treballadors forçats espanyols durant la II Guerra Mundial'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
Converses LGTBI a través del cinema
Escola de Salut de Cerdanyola
ACTUALITAT
La Ciutat
Es tracta del primer musical que es veurà i escoltarà en aquest programa cultural
Les històries de l’avi Josep es representarà el dissabte 20 de març a les 19h al Teatre Ateneu. L’entrada serà gratuïta i s’aconsegueix a www.cerdanyola.cat/teatre
L'avi xerra, xerra molt quan sap que l'escoltes. Explica històries, anècdotes, vivències. Cal escoltar amb paciència, amb molta paciència! Cal deixar-se emportar per la història i descobrir coses que no se sabien abans. L’espectacle beu d’històries reals musicades amb cançons originals. Així, tot el material creatiu és de collita pròpia. Una matèria primera òptima que comporta l’emoció de recordar, amb els protagonistes, la seva història i fer-los feliços.
La posada en escena, la música en directe i la interacció amb el públic de Les històries de l’avi Josep fa que les vivències en què està inspirada encara es visquin des de més a prop i de la manera més entretinguda possible. Es tracta, en definitiva, d’un musical que anima el públic i a tothom a no perdre la història de la família pròpia.
Les històries de l’avi Miquel és una creació de Mar Puig (dramatúrgia i direcció) i Mateu Peramiquel (composició musical i pianista). Ambdós posen en escena l’obra junt amb l’actor Eduard Mauri.
Més informació We color Music
Tornar al llistat de noticies